De R en S in de chemie

Moderator: ArcherBarry

Berichten: 3

De R en S in de chemie

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje voor jullie.

Ik moet tegen morgen de R. en S. in de chemie vinden.

Weten jullie misschien een goede site?( liefst in het Nederlands)

Bedankt op voorhand!!!

:) 8-[ Afbeelding

Berichten: 1.153

Re: De R en S in de chemie

gebruik de zoekfunctie op dit forum eens.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: De R en S in de chemie

Ik zou toch even de zoekfunctie van het forum gebruiken. Je bent niet de eerste die deze vraag stelt. Ook google is een goede optie, uiteraard
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 1.153

Re: De R en S in de chemie

haha wat zijn we het toch met elkaar eens Raspoetin

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: De R en S in de chemie

Zekers, jeroenc!

Weer een topic dat gesloten kan worden 8-[
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: De R en S in de chemie

Jongens een klein beetje vriendelijker mag wel! 8-[

Hier staan alle r en s zinnen!

Berichten: 3

Re: De R en S in de chemie

Bedankt he Jorim!!

IK had "Zoeken" op deze site gebruikt en google ook al maar daar had ik geen resultaat.

Bedankt nog eens he!!

Jij was ten minste een beetje vriendelijk tegen iemand die pas met chemie is begonnen.

Bedankt!!! 8-[ :) Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: De R en S in de chemie

Jij was ten minste een beetje vriendelijk tegen iemand die pas met chemie is begonnen.
Die trap was niet nodig...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: De R en S in de chemie

R- en S- zijn ook aanduidingen voor de configuratie rond asymmetrische koolstofatomen. De vraagsteller is niet erg duidelijk, ook dit zou een antwoord kunnen zijn.

Berichten: 1.153

Re: De R en S in de chemie

R- en S- zijn ook aanduidingen voor de configuratie rond asymmetrische koolstofatomen. De vraagsteller is niet erg duidelijk, ook dit zou een antwoord kunnen zijn.
volgens mij is ook dat al eens op dit forum besproken.
IK had "Zoeken" op deze site gebruikt
Dan had je zeker het topic waar Jorim naar verwijst moeten vinden.
Jongens een klein beetje vriendelijker mag wel
Jij was ten minste een beetje vriendelijk tegen iemand die pas met chemie is begonnen
Het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar iedereen die maar steeds dezelfde vragen blijft stellen is echt vervelend. Daarom had ik dit keer een iets wat botte reactie.

Berichten: 243

Re: De R en S in de chemie

Het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar iedereen die maar steeds dezelfde vragen blijft stellen is echt vervelend. Daarom had ik dit keer een iets wat botte reactie.
Reageren is niet verplicht, beste JeroenC...

8-[

Berichten: 3

Re: De R en S in de chemie

Dat begrijp ik dat het lastig is dat jullie altijd dezelfde vraag terug krijgen, maar ik ben pas nieuw en kon ook niet weten dat jullie die vraag al meerdere keren hebben gekregen.

8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: De R en S in de chemie

Klinkt een beetje hard, maar dat kan dus wel: het zoeken-linkje gebruiken 8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: De R en S in de chemie

<table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderator opmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'>Laten we verder geen discussie houden over het wel of niet gebruiken van de zoekfunctie... ervaring leert dat nieuwe leden die niet weten te vinden, of dat ze hem wel proberen te gebruiken maar geen bruikbare topics vinden. Maak daar geen punt van, wijs ze er desnoods op, maar houd het aardig.</td></tr></table><div class='postcolor'>
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 1

Re: De R en S in de chemie

Op deze site staan ze allemaal (op volgorde), in 't Nederlands !

http://www.bbzfnv.nl/rszinnen.html 8-[

Reageer