Onderzoek?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

Onderzoek?

Beste chemie "experts"



Wij zijn en jong groeiend en ondernemend bedrijf en hebben een leuke vinding gedaan. Via wat surfen op internet

kwam ik op jullie site terecht.



Nu stel ik misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch:

Zijn jullie in staat om zelf onderzoek te doen voor bedrijven?



Wij hebben al de nodige ervaring opgedaan met banken, onderwijsinstellingen en de overheid als instelling

zodanig dat wij deze partijen totaal niet meer vertrouwen.



Daarom, indien mogelijk, doen wij liever zaken met "gewone" jongens die verstand van zaken hebben maar

wel eerlijk en betrouwbaar zijn uiteraard tegen een uitermate goede vergoeding. Het verstand van zaken blijkt direct na een goed gesprek. Indien jullie al een idee van ons bedrijf willen hebben kijk dan op http://www.prs-systeem.nl



Maar voor reacties op deze vraag reageer dan het liefst door mij persoolijk te mailen na contact.

Wat onze vinding betreft: kan ik hier logischerwijs niet openlijk op het forum meer over laten blijken maar, het is heel interessant en vooral heel lucratief.



Ik hoop jullie onderzoeksgeest te hebben geprikkeld.



Hoogachtend..

Jorim: Even de url gefixt.

Berichten: 2.399

Re: Onderzoek?

Mag ik je er op wijzen dat de link niet werkt. Als ik het www weghaal, dan krijg ik wel een hit, dit is een site die over planten etc gaat bedoel je dit?

Verder riep de post nog een paar vragen bij mij op die in mijn ogen belangrijk zijn.

Naar wat voor soort mensen ben je opzoek?

-biochemisten

-analytische

-of andere

Wat is het niveau mensen dat je wenst aan te trekken?

Wat versta je onder zelf onderzoek doen voor bedrijven?

Bedoel je dan op eigen houtje thuis werken?

Berichten: 337

Re: Onderzoek?

Als je het mij vraagt is dit een vraag gericht aan het Chemieforum.nl team of moet ik het zien als ' advertentie'. Ikzelf kan dit niet beslissen, dit is meer iets voor het beheer.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Onderzoek?

Ik denk er een beetje het zelfde over als Gideon. Als ik jouw was zal ik ff een mail sturen naar Jorim waarin je wat dingen duidelijk maakt. En kan kunnen we verder kijken of wij hier iets mee kunnen.

Ik ben momenteel nog werkeloos dus ik ben nog steeds op zoek naar een leuke functie 8-[

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Onderzoek?

Ik heb deze vraag al via de mail gekregen en hem zodoende aangeraden hem gewoon op het forum te zetten.

Het is mij verder volstrekt onduidelijk wat Marcos nu precies wil (studenten die het als een praktische opdracht gaan doen of gewoon een bedrijf dat in opdracht een onderzoek doet), maar daar kan hij ons vast veel meer over vertellen!

Marcos vertel ons even wat meer, want het is nu erg vaag! 8-[

Berichten: 51

Re: Onderzoek?

Hmm
het is heel interessant en vooral heel lucratief.

Ik hoop jullie onderzoeksgeest te hebben geprikkeld.
Als je het mij vraagt lok je geen echte onderzoekers met de term lucratief,

maar alleen geldwolven. Onderzoeksgeest en lucratieviteit in dezelfde context,

is wat mij betreft een echte tegenstelling.

Maar misschien ben ik wel te idealistisch.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Onderzoek?

Ziet er meer uit als een vraag naar wiettelers... 8-[

Berichten: 2

Re: Onderzoek?

Op de eerste plaats dank voor het fixen van de URL, domme fout.

[QUOTE]

het is heel interessant en vooral heel lucratief.

Ik hoop jullie onderzoeksgeest te hebben geprikkeld

Ik denk dat deze combinate wel degelijk goed mogelijk is aangezien een goede vinding gepaard gaat met goed onderzoek en een degelijke voorbereiding. Wanneer hieraan is voldaan lijkt het mij niet onfatsoenlijk om hier behoorlijk wat geld aan te verdienen, we leven realistisch gezien niet in een maatschappij waar men iest doet om er niets voor terug te krijgen. Dit is trouwens geen discussie waar ik veel aandacht aan wil besteden.

Gelet op de oproep:

Ik begrijp dat deze oproep veel vragen oproept, maar het gaat niet om een vaste aanstelling of iets dergelijks, maar om een opdracht. Iets op projectbasis, degene moet zelfstandig kunnen beschikken over een onderzoeksruimte en kennis hebben over brandstoffen met name diesel. Nogmaals het liefst reacties via mail.

Ik ga niet verder in op het object van onderzoek.

Reageer