Maffia spel

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 851

Maffia spel

Ik ben bezig met het maken van een eigen spelletje over de maffia, ik wil er echter een beetje een verhaal lijn in hebben, maar kan er zelf niet een bedenken. Is er hier iemand met een zeer creatieve geest die een leuk verhaal kan bedenken.

VERHAAL VEREISTEN: Het moet beginnen met een stukje hoe de hoofdpersoon in de maffia verzeilt raakt (om welke redenen). Ten tweede moet het een lijn bevatten hoe de hoofdpersoon het brengt van loopjongen tot de don van het district.

Alle inzendingen zijn welkom.

Stuur het verhaal naar mij op via de mail of via een post.

Alvast bedankt en ik hoop veel inzendingen te krijgen.

Jurn

PS. het beste verhaal krijgt van mij een biertje bij het chemieforum-uitje 8-[
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 14

Re: Maffia spel

Over een gast die net terug komt van de 2de wereld oorlog, zijn vader is de peetvader. Zijn peetvader word neergeschoten en de zoon wilt wraak nemen. Dood de daders en vlucht naar sicilie....

En neemt uiteindelijk zijn vaders imperium over.

Denk dat ik een film ga maken 8-[

Hoe wil je die game maken?

Berichten: 778

Re: Maffia spel

Hoe wil je die game maken?


Flash?!? AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Maffia spel

php, text-based game met misschien een paar flash games 8-[

Als er meer creatieve geesten zijn stuur je hersenspinsels dan op :)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 14

Re: Maffia spel

Hoe wil je die game maken?


Flash?!? AfbeeldingAfbeelding
Volgens mij moet ik gaan slapen... Dacht dat ik op chemieforum was maar zit ik toch op flashfocus 8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Maffia spel

Verder geen creatieve geesten??? Afbeelding
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 660

Re: Maffia spel

mischien kun je hier ideeen uithalen:

www.barafranca.com

een online mafia game

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Maffia spel

Intussen was dit een verouderd topic.

Bedankt voor je advies, maar ik heb nooit de intentie gehad om een verhaal van een ander spel te 'stelen'.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 660

Re: Maffia spel

dat bedoelde ik ook niet echt maar wellicht kom je op ideeen als je een verhaal leest erover.

mvg kevin

Reageer