Technische problemen op Chemieforum.nl

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Technische problemen op Chemieforum.nl

Beste leden,


Door wat technische problemen zijn we helaas genoodzaakt geweest het forum te vervangen voor een backup. Hierdoor zijn alle posts die tussen vrijdag 28 oktober 06.00 uur en zondag 30 oktober 2005 12.00 uur geplaatst zijn, helaas niet bewaard gebleven. Ook alle registraties in die periode zijn verloren gegaan.

Heb je in die tijd een topic geopend of een bericht geplaatst, zal je deze helaas opnieuw moeten plaatsen. Heb je je in die tijd geregistreerd, zal je dat dus opnieuw moeten doen.


Op dit moment werken we er hard aan om de technische problemen op te lossen. We zullen iedereen uiteraard inlichten over de ontwikkelingen!

Totdat het probleem is opgelost is het mogelijk dat het forum op momenten even onbereikbaar is. Uiteraard doen we er alles aan om de tijd dat we offline zijn te beperken.


Voor vragen of opmerkingen kan je een emailtje sturen naar info[at]chemieforum.nl.


Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak!


Met vriendelijke groet,


Het Chemieforum.nl team
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 25

Re: Technische problemen op Chemieforum.nl

't Is al weer een tijdje geleden dat je dit gedaan hebt. Wilde toch even vermelden dat je een foutje hebt gemaakt met de karkterset, waardoor een e met een trema (ë) (wat als zodanig in de DB staat) ë wordt.


Dit probleem heb ik zelf ook wel eens veroorzaakt. Find (ë) en replace (ë) scriptje kan ik voor deze tekens en voor de hele DB ook wel regelen...


Just FYI :oops:

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Technische problemen op Chemieforum.nl

Klopt, heb je helemaal gelijk in, maar het scriptje moet ietsje ingewikkelder zijn om echt alle dingen af te vangen, maar dit moet nog steeds gebeuren.


We zijn momenteel bezig met een update en daarbij is dit een van de todo onderdelen. Wij zijn op de hoogte! Toch dankjewel natuurlijk :oops:

Berichten: 25

Re: Technische problemen op Chemieforum.nl

Hmhm


elke tabel opvragen

hoeveelheid rijen opvragen

preg_replace'n uit een array met hoop replacements (dat lijstje heb ik ook nog wel)

terug plaatsen wanneer rij verschilt (Update)


dat is een zware klus, maar niet onmogelijk 8-[


Ik kan diegene die het script gemaakt heeft even vragen of jullie het kunnen kopen (gratis zal 't wel niet worden, misschien ook wel).


Je kunt 't ook zelf maken :oops:


P.s. wanneer je dit leest, zou je ook naar het laatste regeltje kunnen kijken van: http://www.chemieforum.nl/forum/index.php?showtopic=8052 ? Dank je ;)

Berichten: 89

Re: Technische problemen op Chemieforum.nl

Als ik het forum bezoek, kom ik op de voorpagina meteen tegen:

"Technische problemen op Chemieforum.nl"


Dat kan nu toch wel weg? Niet echt een visitekaartje :oops:

Berichten: 387

Re: Technische problemen op Chemieforum.nl

Kunnen jullie bij de statistieken ook bijvoegen wie de meeste topics heeft geopend ?


Vindt ik wel interresante informatie !!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Technische problemen op Chemieforum.nl

Gedep schreef: Als ik het forum bezoek, kom ik op de voorpagina meteen tegen:

"Technische problemen op Chemieforum.nl"


Dat kan nu toch wel weg? Niet echt een visitekaartje :oops:
Ik zal er wat anders neerzetten. Wordt aan gewerkt.

Kunnen jullie bij de statistieken ook bijvoegen wie de meeste topics heeft geopend ?


Vindt ik wel interresante informatie !!

Dat zou wel kunnen, hoewel ik niet de toegevoegde waarde daarvan zie.

We zullen het meenemen in de overwegingen die we maken met het updaten van de forumsoftware, waar hard aan gewerkt wordt.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gesloten