Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 65

Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

Ik vraag mij af waarom er en vlammetje komt bij dat vierkantje naast onderwerpbeschrijving?

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

AfbeeldingAfbeelding

Deze bedoel je?

Deze geven aan dat een topic populair is, meer dan 15 reacties

Onderaan de pagina staat ook een legenda 8-[
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 65

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

Jurn schreef: AfbeeldingAfbeelding

Deze bedoel je?

Deze geven aan dat een topic populair is, meer dan 15 reacties

Onderaan de pagina staat ook een legenda 8-[
Aja dank u!!! hihi ja ng nie echt veel rondgekeken op de site , er staat lik emens veel op de site ge zou nie weten waardaj zou moeten beginnen hé.. yes mijn topic is populair ;)

Ik dacht eerst zo van oeie da wil zeggen dat het afgezaagd word....

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

Wij zijn ervoor om te helpen 8-[

Trouwens een tip voor je volgende posts, schrijf in normaal en goed nederlands, want het is niet altijd even makkelijk lezen.

Vaktermen mogen worden afgekort, dus AAS is fijner dan atoom absorbtie spectometrie, maar normale woorden liever niet.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 65

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

Jurn schreef: Wij zijn ervoor om te helpen 8-[

Trouwens een tip voor je volgende posts, schrijf in normaal en goed nederlands, want het is niet altijd even makkelijk lezen.

Vaktermen mogen worden afgekort, dus AAS is fijner dan atoom absorbtie spectometrie, maar normale woorden liever niet.
Ok goed hooor..normaal gezien praat ik wel Algemeen nederlands op deze site.. blijkbaar was ik er even niet bij met mijn gedachten en dacht ik dat ik tegen mijn vrienden bezig was op Msn.. SORRY ...

;)

Berichten: 65

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

Jurn schreef: Wij zijn ervoor om te helpen ;)

Trouwens een tip voor je volgende posts, schrijf in normaal en goed nederlands, want het is niet altijd even makkelijk lezen.

Vaktermen mogen worden afgekort, dus AAS is fijner dan atoom absorbtie spectometrie, maar normale woorden liever niet.
deze vakterm zal ik toch nooit gebruiken hoor...AAS.. 8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

deze vakterm zal ik toch nooit gebruiken hoor...AAS.. 8-[
Haha

Nog een tip de bewerk knop ;)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 65

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

ennas schreef:deze vakterm zal ik toch nooit gebruiken hoor...AAS.. 8-[
Haha

Nog een tip de bewerk knop ;)
OK bedankt voor al je tipjes... ;)

Berichten: 592

Re: Waarom komen er vlammetjes rond dat kadertje... ?

Jurn schreef: Trouwens een tip voor je volgende posts, schrijf in normaal en goed nederlands, want het is niet altijd even makkelijk lezen.
Jurn: voor een Westvlaming doet ennas het behoorlijk goed hoor. 8-[

De meeste Vlamingen kunnen die mensen zelfs niet begrijpen. Ik heb het geluk dat ik al 4 jaar met enkele op school zit en het taaltje nu ook al een beetje meester ben. ;)

Reageer