Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 778

Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Heyy! Mensen,

Het was hartstikke leuk en gezellig in utrecht afgelopen zaterdag (17 dec). ;)

Ik als niet (zo heel erg) chemist hem me maar een beetje vermaakt met het fototoestel en wat fototjes geschoten.

Het zijn eigenlijk gewoon alle foto's die ik die middag geschoten heb, dus ook wat gare zo tussendoor, maarja ik had/heb niet zo zin om alles uit te gaan zoeken.

Even een automatisch genererend simpel Photoshop webfotogallery aangezet en bekijken maar die foto's. 8-[

Veel plezier!

Ik vond het een geslaagde middag/avond Afbeelding

Hier dus klikken ;)

cheers,

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Het was zeker een geslaagd uitje en voor herhaling vatbaar.

Hopelijk zijn er dan nog meer leden die mee willen en kunnen.

@Elbert

Mooie foto's sommige zijn wat vaag, maar sommige zijn ook erg artistiek(PICT1589.jpg)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Leuke foto's Elbert, maar moest ik nu echt zo vol in beeld met mijn hoofd? :eusa_sick:

Ik heb me erg geamuseerd, de volgende keer lekker in de zomer op een terrasje??
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 1.122

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Ik heb me erg geamuseerd
daar sluit ik mij helemaal bij aan Afbeelding

Het was erg gezellig en aan de foto's te zien heeft Elbert weinig tijd gehad om zijn pannenkoek te nuttigen....... :P

Bas

edit: of was het nu pannekoek.....? :eusa_sick:

Berichten: 2.399

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Zomer klinkt goed, dan kan ik ook mee :eusa_sick:

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

No offence, maar jullie lijken allemaal van die ouwe mannen. Ik vraag me af wat dat een 20-jarige daar te zoeken heeft... :eusa_sick:

Berichten: 1.153

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

No offence, maar jullie lijken allemaal van die ouwe mannen. Ik vraag me af wat dat een 20-jarige daar te zoeken heeft... :eusa_sick:
Als je hier kijkt zie je wat de leeftijd van de forumgangers is; dus als 20-jarige ben je van harte welkom.

Ik heb me prima vermaakt. Het bier was goed, de pannenkoek ook. En de mensen waren gezellig.

Ik wil best een vervolg organiseren...maar eerst dit jaar afsluiten en dan zien we wel weer verder. Ik beloof dat volgende keer dichter bij (of in) Belgie zal zijn, dan kunnen de zuiderburen ook mee!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

No offence, maar jullie lijken allemaal van die ouwe mannen.
Dank je. Afbeelding

Dat ik met mijn 24 nog oud genoemd mag worden :eusa_sick: :P
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

No offence, maar jullie lijken allemaal van die ouwe mannen. Ik vraag me af wat dat een 20-jarige daar te zoeken heeft... :P
het uitje bestond voor 90% uit studenten en voor 10% uit ouderen (no offence mimi :P )

Dus een 20 jarige is van harte welkom, zoals Jeroen al zei.

PS ik zelf ben (bijna) 19 en vond het erg gezellig en ik heb nog van alles geleerd (hoe je bijvoorbeeld een dagje vrij kan krijgen :eusa_sick: )
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Ja, was een erge leuke dag, jemig man, vanaf ruim 1400 uur tot 1900 uur tettedetetterdetet :P

En oud? Nah vanaf 18 t/m '**** ik ga echt niet schatten', maar dat maakt het juist zo leuk. Een flinke groep van verschillende leeftijden die onwijs veel te vertellen heeft.

Van ze zomer op een terrasje ben ik helemaal voor!! :eusa_sick:

@Elbert: Zitten wel heel veel bewogen foto's tussen :P

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Chemieforum.nl Uitje in Utrecht ...

Ja het leek mij ook super gezellig. De volgende keer zal ik zeker mee gaan. Utrecht lijkt me nog steeds een ideale liggen aangezien ik van 2 januari in utrecht kom te wonen in de buurt van de domtoren. UMC Utrecht heeft een kamer voor mij geregeld in het centrum van utrecht. Beter kun je niet zitten :eusa_sick:

MvG Ron

PS: Elbert misschien is het ook nog we handig om een tekstje er bij te zetten wie wie is. Ik heb er wel een paar herkend natuurlijk maar er zitten wel een paar bij waarvan ik het niet weet.

Reageer