Nickname

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 636

Nickname

ok, k zag hier allemaal rare namen staan en k dacht, wil wel even weten wat er allemaal achter zit. k zal maar beginnen met mijn naam: k heb peertje gedaan, omdat we thuis allemaal een fruitbijnaam hebben en die van mij is dus peertje. en k ben ook nog eens gek op peren, van die lekkere sappige dingen :eusa_sick:

Berichten: 2.035

Re: Nickname

Mijn bijnaam heb ik verdiend bij het vorige bedrijf waar ik werkte, en is natuurlijk 'origineel' afkomstig van de beroemde skier Hermann maier :P

In mijn universiteitsdagen waren mijn bijnamen 'Herby' (Amsterdam) en 'Hermy' (Wageningen) :eusa_sick:

Berichten: 48

Re: Nickname

Ik heet echt Inger. Ik had weinig inspiratie voor een nickname.

Gebruikersavatar
Berichten: 184

Re: Nickname

Ik heb 5 jaar bij McDonald's in Zaandam gewerkt... Vandaar het voorvoegsel... Snarf lijkt me niet zo moelijk om uit te leggen...

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Nickname

Eh tja, ik koos voor een naam die anders was dan mijn eigen naam. Waarom ik voor deze koos weet ik niet meer, waarschijnlijk omdat ik het wel leuk vond klinken.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Nickname

Ik had vroeger een webhost, daar was dat de afkorting van. Later bleek, puur toeval, dat die letters ook nog eens deel uitmaken van mijn achternaam :eusa_sick:

Berichten: 660

Re: Nickname

mijn naam heeft eigenlijk 2 dingen waardoor ik dit heb gekozen

1. ik vind het wel een grappig iets het effect enzo

2. het is nog eens een goeie rockband ook.

Berichten: 778

Re: Nickname

ehm ...

Zo heet ik gewoon :eusa_sick:

Berichten: 1.153

Re: Nickname

idem hier...zo heet ik....eh...heette ik nu moet het eigenlijk JeroenC-V zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Nickname

Ja waarom biochemiefreak? ik heb er eigenlijk niet echt bij na gedacht. Ik vond het wel een leuke naam en combinatie. Maar echt heel een "freak" op dit gebied ben ik niet.

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Nickname

Ik heb nooit een goede nickname kunnen bedenken dus tja. Ik heb wel eens de vraag gehad hoe ik in hemelsnaam Jorim als nickname heb kunnen bedenken, dat is dan wel weer lollig :eusa_sick:

Berichten: 740

Re: Nickname

Jeroen C. klinkt wel een als een naam die je in de rechtbank zou kunnen tegen komen :eusa_sick:

Berichten: 636

Re: Nickname

roy: en hoe kom je aan jou naam?

Berichten: 857

Re: Nickname

Ook ik heb de ongeïnspireerde eigen naam gekozen.

Op andere forums (fora's?) ben ik actieve met namen als: Davey, Murray_kicks_ass, KurtCobain...allemaal vernoemd naar mijn favoriete artiesten: Kurt Donald Cobain (Nirvana) en Dave Murray (Iron Maiden).

Maar voor het chemieforum heb ik voor mijn eigen naam gekozen omdat ik hier niet wil posten onder een artiesten naam.

Berichten: 857

Re: Nickname

roy: en hoe kom je aan jou naam?
is die vraag serieus? :eusa_sick:

Reageer