Buitenland

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6

Buitenland

Ik wil volgend jaar heel graag in het buitenlang stage gaan lopen. NIet belgie of duitsland ofzo, das geen uitdaging. Maar heeft iemand nog adressen of tips van bedrijven voor MLO stagaires??? Of ervaring die zo'n stage al eens gedaan heeft.

Want zo makkelijk is dit niet te vinden.

tnx

Berichten: 857

Re: Buitenland

www.wilweg.nl

kijk daar eens.

Berichten: 592

Re: Buitenland

lowertje schreef: Ik wil volgend jaar heel graag in het buitenlang stage gaan lopen. NIet belgie of duitsland ofzo, das geen uitdaging. Maar heeft iemand nog adressen of tips van bedrijven voor MLO stagaires??? Of ervaring die zo'n stage al eens gedaan heeft.

Want zo makkelijk is dit niet te vinden.

tnx
Waarom is België geen uitdaging?

[-X

:lol:

Berichten: 198

Re: Buitenland

ja ... prabeer hier als buitelander maar eens door het papierwerk te komen zodat je hier stage kan lopen, DAT op zich is wss al een uitdaging hier :lol:

Gebruikersavatar
Berichten: 6

Re: Buitenland

Ben niet anti belgie hoor. maar dat is bij mij de hoek om ongeveer. Het verre weg is voor mij meer een uitdaging en een durf. En zekers goed voor de taal, mn cv, n de ervaring!!

Berichten: 107

Re: Buitenland

Ben niet anti belgie hoor. maar dat is bij mij de hoek om ongeveer. Het verre weg is voor mij meer een uitdaging en een durf. En zekers goed voor de taal, mn cv, n de ervaring!!
opgelet daar he anti belg :lol: , ik zou graag naar nederland gaan voor me stage daar is veel meer onderzoek dan hier (muv leuven dan)

Gebruikersavatar
Berichten: 6

Re: Buitenland

opgelet daar he anti belg , ik zou graag naar nederland gaan voor me stage daar is veel meer onderzoek dan hier (muv leuven dan)

en is belgie dan goed om daar stage te gaan lopen??? Nederlandse bedrijven hebben veel te bieden. hoe zit dat daro.. als je al liever naar nederland gaat.

Berichten: 198

Re: Buitenland

"muv leuven dan"

/maakt rondedansje

lang leve leuven :lol:

Berichten: 592

Re: Buitenland

bah Leuven

Gent is velen beter

Afbeelding

Berichten: 12

Re: Buitenland

Ben naar Suriname geweest voor mijn 3e jaars stage. Maar dat is op de HLO.

Berichten: 23

Re: Buitenland

Bij ons op school gaan de MBO-ers eens per jaar met een groep van ongeveer 4 studenten naar Kenia toe. Misschien kun je informeren hoe ze dit doen.

Dit is het ROC in Eindhoven. Ik zit zelf op de HBO vorm hiervan, dus ik weet helaas niet precies bij wie je moet zijn. Maar als je interesse hebt kan ik wel informeren voor je.

Groetjes

Marloes

Berichten: 20

Re: Buitenland

Vraag aan leraren of kennisen in hetzelfde vak of die contacten hebben in het buitenland, misschien via internationale samenwerking. M'n stage later dit jaar heb ik via familie in het buitenland (Nieuw Zeeland). Meestal werkt mond-op-mond reclame het beste, ook in dit geval.

Ook kijken op internet sites van bedrijven in het buitenland en gewoon er op los emailen. :oops:

Reageer