T-shirt van chemieforum.nl II

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 851

T-shirt van chemieforum.nl II

Chemieforum T-shirt

Als vervolg op T-shirt van chemieforum.nl waar het idee naar voren is gekomen om T-shirts te laten maken met het chemieforum logo, wil ik voor deze zomer het idee doorzetten. Hiervoor moet ik echter wel weten wat jullie zouden willen betalen voor een T-shirt en hoeveel mensen er een zouden willen hebben.

Reageer serieus of reageer niet, aangezien ik moet weten hoeveel T-shirts er ongeveer komen, zo kan ik met een firma over de prijs praten.

Natuurlijk wil iedereen zo min mogelijk kwijt zijn, including me :) , maar wees reëel, voor niks kunnen we ze niet krijgen of KNCV zal ons moeten sponseren.

Post als je de poll invult ook nog even je naam als je wel een t-shirt zou willen bestellen met het bedrag

DEADLINE: eind maart

Alvast bedankt

Jurn

PS

Als mensen nog een goede en goedkope drukker kennen, mail mij dan via mijn chemieforum mail.

Gesloten, aanmaak van beter systeem, meer informatie volgt...
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 660

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

ik denk dat ik maximaal 15,- eraan wil uitgeven. heb moet natuurlijk wel een beetje normaal blijven. ik neem ook aan dat jullie er geen winst op willen maken. maar denk er wel aan dat je mischien ook met wat t-shirts blijft zitten !! daar moet je ook voor betalen.

mvg kevin.

(welke kleur worden ze nu is dat al bekend ?)

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Ik wil eerst weten welke prijs ik naar kan kijken, want kleuren kost geld.

Het design moet nog bepaald worden door het team.

Maar een grote kans dat het een van deze wordt:

Groen of Grijs

AfbeeldingAfbeelding

Ikzelf ben voorstander van de grijze
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Ik vind de groene het mooiste.

Prijs vind ik niet echt belangrijk.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 218

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Ik vind de grijze wel leuk, maar misschien dat beige (ivm de zomer) ook wel leuk zou zijn :)

Berichten: 114

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

De groene is wel een heel erg knalkleurtje, maar toch wel leuker dan grijs. En is al zeker of het dan een polo wordt (zoals op het plaatje) of een 'gewoon' T-shirt.

Oww ja, 10 à 15 euro moet lijkt me genoeg zijn en dat kan nog wel van mn stufi af :)

Berichten: 660

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

ik zou het liefst een gewoon t-shirt willen een polo houd ik niet zo van.

Gebruikersavatar
Berichten: 184

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Ik had 5 euro gestemd, maar 10 euro moet ook wel kunnen... de zon gaat niet voor niets op....

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Het wordt een T-shirt.

De tekeningen geeft een vertekend beeld :) lijken inderdaad polo's maar het worden T-shirts.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 740

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

lache shirt :)

Berichten: 1.153

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

maakt niet uit hoe duur.

de groene zou mijn voorkeur hebben...jeroen-groen...duidelijk toch :)

edit: @jurn zou je geen dead-line voor reageren hier neerzetten? anders gaat het net zo lang door als de discussie rond een uitje dat ongeveer 1 jaar geleden begon...

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Het gaat om een indicatie, maar een deadline is geen slecht idee
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Ik had 5 euro gestemd, maar 10 euro moet ook wel kunnen... de zon gaat niet voor niets op....
Voor niets gaat de zon op bedoel je

10 euri is zeker een acceptabele prijs
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Tussen de 10 en de 15 euro lijkt me wel een mooi bedrag. Trouwens ik denk dat we wel kunnen zeggen dat er zo ie zo 12 t-shirts moeten komen voor het team.

MVG Ron

Berichten: 104

Re: T-shirt van chemieforum.nl II

Hoi,

omdat ik dit chemie forum een leuk initiatief vind kan je er voor mij ook eentje opschrijven, tot ongeveer, 15 euro vind ik wel een acceptabel bedrag.

Groeten

Ruud

Gesloten