De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Wilt u graag meer bekendheid geven aan Chemieforum.nl maar weet u niet hoe?

Chemieforum.nl heeft de oplossing!


Forumlid Nernst heeft voor ons een fraaie poster ontworpen die u kunt uitprinten en kunt verspreiden in bijvoorbeeld uw school of op uw werk. Zo kunnen we er voor zorgen dat Chemieforum.nl blijft groeien en echt hét Nederlandstalige chemieforum kan worden!


Dus wilt u meer bekendheid maken voor Chemieforum.nl, download dan nu de poster en print hem uit, zo vaak u wilt, en verspreid hem!


De poster is te downloaden door op deze link te klikken.


Bij deze wil het team ook graag Nernst bedanken voor het zeer fraaie ontwerp!


Met vriendelijke groet,


Het Chemieforum.nl team
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 740

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Leuke poster!


Ik ga hem ophangen!!!

:lol:

Berichten: 2.035

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Als je hem gaat uitprinten op posterformaat, doe mij er dan ook een! :lol:

Berichten: 60

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Hallo,


Ik vind de poster op zich wel mooi alleen de tekst vind ik grafisch niet zo mooi.


Verder applaus hoor!!! :lol: Afbeelding

Berichten: 17

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

was het misschien niet makkelijker om hem in een pdfje te zetten? kan je hem iig makkelijker groter en kleiner maken (tot een bepaalde grootte omdat het een gif is).

Berichten: 660

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

ik weet niet of je photoshop hebt maar dan kun je hem ook makkelijk groter of kleiner maken gewoon via image size ..


mvg kevin

Berichten: 338

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Fijn dat de poster nu, eindelijk, officieel ten download is gesteld. Het is altijd fijn een werkje van je ergens officieel gepubliceerd te zien staan. Net als de mooie vermelding van mijn naam :lol:


mvg Nerst

Berichten: 1.153

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

goed gedaan Nerst.

Berichten: 915

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Heb je de tekst laten nalezen?

Ok, prachtige achtergrond enzo, maar de tekst is maar slapjes hoor

Mensen die professioneel tegen chemische problemen aanlopen...

Ik vermoed dat dit een heel mooie naam krijgt in het Nederlands, maar wat ik hier uit opmaak is dat je blijkbaar zowel professioneel als amateuristisch tegen iets aan kunt lopen, waarbij ik veronderstel dat het beide toch pijn doet. De zinsbouw kon dus nog een tikkeltje beter.


Ik vermoed wel dat je je eens hebt kunnen amuseren met Photoshop... ;)

Berichten: 338

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Als je even goed op de site had gekeken, had je kunnen zien dat deze tekst rechtstreeks van de site afkomt. Ik heb dus enkel deze tekst over, moeten, nemen.

Berichten: 915

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Och kijk 'ns aan :)


Blijft het wel een houtigere zinsconstructie... Maar kom, dat krijg ik wekelijks ook naar m'n hoofd geslingerd aangezien we niet allemaal dezelfde talenten hebben, ik zie een taalpurist Afbeelding nog geen synthesereactie uitvoeren ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 292

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Die text grafics 8-) Maar verder top poster, misschien ff plotten op A0 en ophangen Afbeelding
4e-jaars Life, Science & Technology: Chemie

Berichten: 1.122

Re: De nieuwe Chemieforum.nl Poster

Beryllium schreef:[KNIP]

Dus wilt uw meer bekendheid maken voor Chemieforum.nl, download dan nu de poster en print hem uit, zo vaak uw wilt, en verspreid hem!

[KNIP]
Lekker op tijd, maar toch. Aangezien het bericht op de startpagina van het forum staat lijkt het mij toch wel zo netjes om er geen spelfouten in te hebben staan. In de tekst staat namelijk twee keer "uw" waar dit volgens mij "u" moet zijn.


Zie onderstaande:


"Dus wilt u meer bekendheid maken voor Chemieforum.nl, download dan nu de poster en print hem uit, zo vaak u wilt, en verspreid hem!"


Bas

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>rwwh:opgelost. Dank!</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Reageer