maximale lamp energy

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

maximale lamp energy

;) Wie kan mij een lijst verschaffen met daarin de energy van AAS lampen welk weer specifiek is voor een element :)

Bv Zn na optimalisatie En bv 50

groet

Sunny

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: maximale lamp energy

Wat is de energy van een lamp? Het vermogen?

Berichten: 56

Re: maximale lamp energy

Dat staat op de lamp...

Berichten: 2.035

Re: maximale lamp energy

Hier staan er een stuk of wat... de rest opsnorren in Google: "aas atomic absorption lamp list" ;)

Berichten: 223

Re: maximale lamp energy

Dat staat op de lamp...
ik denk dat het er meer omgaat wat dit is in het geval het er niet op staat

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>biochemiefreak: Check eerst even de datum van de laatste post voordat je een reactie plaatst! Het omhoog halen van oude topics is niet de bedoeling.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 391

Re: maximale lamp energy

anuels schreef: 8-) Wie kan mij een lijst verschaffen met daarin de energy van AAS lampen welk weer specifiek is voor een element :)

Bv Zn na optimalisatie En bv 50

groet

Sunny
De lampenergy hang helemaal af van je AAS apparaat.

Het is immers het signaaltje wat de detector geeft.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>rwwh:Check eerst even de datum van de laatste post voordat je een reactie plaatst! Het omhoog halen van oude topics is niet de bedoeling.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Reageer