Chillen

Moderator: Rhiannon

Berichten: 278

Chillen

Gasten!!

Gaan er nog mensen van het forum naar de Formule 1 race te hockenheim de 30e juli?

De dag erna nog mensen naar de Rolling Stones in de ArenA??

Wie gaat er ook?

(een duur weekend, ik weet het...maja)

gr,

rage

Berichten: 857

Re: Chillen

Het chillen begint 27 november...Grootmacht Iron Maiden gaat touren voor hun nieuwe album...helaas..het is reeds uitverkocht. De show moet enorm worden..

Berichten: 2.035

Re: Chillen

Normaal ga ik 1 a 2 keer p/jaar naar een GP (Nurburgring en Spa), maar dit jaar moet ik helaas overslaan.....

Berichten: 278

Re: Chillen

@ JeffreyButer

Ac Dc dat is het echte werk!!! Iron Maiden vind ik niet zo, maar ieder z'n groep.... Ac Dc treed denk niet meer op al lang niks van gehoord, als ze komen ben ik erbij. Heb alle albums (legaal)....

@ The Herminator

Spa ging niet door hè dit jaar en Der Nürburgring ben ik vorig jaar geweest, dus werd het Hockenheim.

Berichten: 857

Re: Chillen

rage against the machine schreef: @ JeffreyButer

Ac Dc dat is het echte werk!!! Iron Maiden vind ik niet zo, maar ieder z'n groep.... Ac Dc treed denk niet meer op al lang niks van gehoord, als ze komen ben ik erbij. Heb alle albums (legaal)....
Je handtekening is anders een quote uit het Maiden nummer The Number of the Beast :oops: 8-[

Berichten: 278

Re: Chillen

haha,das wel toeval dan!! Wist ik niet.........

Berichten: 857

Re: Chillen

http://exodus.interoutemediaservices.com/?...delivery=stream

Voor de mensen die wel van Iron Maiden houden, de nieuwste clip van het aankomende album. Ik moet zelf zeggen dat het een zeer goed nummer is met een heerlijke solo.

Veel kijkplezier

(Als je kijkt en vind het niet veel aan kijk dan in iedergeval even van 4.47 totaan 6.o8 , vanaf dit stuk krijg je eerst een heerlijke harmonie en daarna een heerlijke Dave Murray Solo)

Berichten: 660

Re: Chillen

als het over muziek gaat houd ik het liever bij bands zoals pennywise en NOFX :oops: maar niet dat een beetje metal op zijn tijd erg is ofzo .. 8-[

mvg kevin

Berichten: 1.153

Re: Chillen

voor muziek hebben/hadden we dit topic dus lees maar wat wie leuk vindt.

http://www.chemieforum.nl/forum/index.php?...=4473

Berichten: 278

Re: Chillen

Het ging ook over formule 1....

Berichten: 2.035

Re: Chillen

Jij begon ook over de Stones :oops:

Berichten: 857

Re: Chillen

Placebo schreef: als het over muziek gaat houd ik het liever bij bands zoals pennywise en NOFX :oops: maar niet dat een beetje metal op zijn tijd erg is ofzo .. 8-[

mvg kevin
Ja zeker...Pennywise is echt een goede punkband hoor...Ik vind Enemy van The land of the free echt hun beste nummer. Van NOFX vind ik Dinosaurs will Die echt te gruwelijk

Berichten: 278

Re: Chillen

rage against the machine schreef: Het ging ook[B/] over formule 1....

Jij begon ook[B/] over de Stones ...


jaja, maar ook formule 1.....

Maar goed,

eerst volgend weekend -> Groningen!!!!

Nog nooit geweest, is ook andere kant van NL voor mij.

Zijn er daar nog dingen die ik echt moet zien???

Berichten: 857

Re: Chillen

coffeeshop de vliegende hollander :oops: ...zit op het zuiderdiep vlakbij de bioscoop

Berichten: 59

Re: Chillen

Zijn er daar nog dingen die ik echt moet zien???


Alle terrasje aan de grote markt of in de Poelestraat zijn erg gezellig!! :oops:

Reageer