Luister jij naar muziek op je werk?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 45

Luister jij naar muziek op je werk?

Hoihoi!

Ik dacht laatst eens terug aan mijn jaren die ik op het internaat sleet,

en ook aan mijn punten die in die tijd ook niet echt goed waren vergeleken met mijn internaatsvrije jaren.

Nu was het zo dat we op dat internaat tijdens de studie-uren niet naar MP3-spelers en andere van dat soort dingetjes mochten luisteren, en ik ben er heilig van overtuigd (voor mezelf toch) dat sommige mensen nu eenmaal beter leren/werken als ze naar muziek luisteren -maar daar kon je maar beter niet over beginnen tegen de school, die begreep dat blijkbaar toch niet...

Hoe dan ook, ik zou nu dus graag willen weten: hoe zit dat bij jullie?

Hebben jullie muziek nodig om je te kunnen concentreren of juist helemaal niet?

Groetjes

Ruth

Berichten: 9

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

wat is werk?

Berichten: 161

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

Mijn werk (plek) is redelijk afwisselend, op de ene heb je muziek en op de andere niet. WAAR je naar luistert is mede daarvan afhankelijk; 's nachts alleen in het lab draai ik wat ik wil (okee overdag ook wel eens om anderen weg te jagen :oops: ).

Berichten: 660

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

als er bij ons op school op het lab een radio aan staat luister ik daarna en verder luister ik niet echt veel muziek onder het (huis)werk want meestal pik je dingen toch sneller op zonder allemaal geluiden om je heen .. is trouwens wetenschappelijk bewezen :oops:

mvg kevin

Berichten: 183

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

Bij ons op school in het LABO is de laboverantwoordelijke de DJ van dienst. Het werkt veel aangenamer als er wat achtergrond muziek opstaat. Alleen als hij aan zijn kleinkunstcollectie begint is het wat minder :oops:

Berichten: 45

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

"Wat is werk?"
Haha, ik wou dat ik die vraag kon stellen :oops: ;)
verder luister ik niet echt veel muziek onder het (huis)werk want meestal pik je dingen toch sneller op zonder allemaal geluiden om je heen .. is trouwens wetenschappelijk bewezen
Dan zal het wel aan mij liggen zeker? 8-[

Vast weer zo'n leerkracht m'n vorige school die dat bewezen heeft ;)

Berichten: 6

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

Ik luister echt 24/7 naar muziek. In de labzaal kaap ik meestal een radio en stop er een cd mee, die ik heb meegebracht. Mits ik op dat moment de practicumdocent heb, die dit niet erg vindt. Met muziek op gaat bij mij alles net even iets relaxter. En dat niet hiphop of al die troep. Nee, gewoon rock.

Ik noem bekende bands als, Green Day, Muse, Placebo.

Enfin, het is een chemie-forum, niet een muziekforum 8-[ . :oops:

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: vette tekst is erg schreeuwerig, gewone tekst van gemaakt.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 106

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

ik heb tijdens me huiswerk zachtjes muziek op staan en op school totaal niet (verboden in de regels :oops: . En bij me bijbaantje hebben we zachtjes muziek aanstaan waarvan we zeggen zet eens een keer iets anders op.

en verder luister ik daarnaast zoveel mogelijk naar muziek, het liefst dance of urban.

Berichten: 660

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

als we op het lab geen les hebben maar wel bezig zijn zetten we gewoon de radio aan .. meestal iets van slam fm ofzo of Q music .. Cd's passen helaas niet in die radio die daar staat :oops: .. als ik thuis huiswerk maak zet ik soms muziek op maar meestal kan ik me toch beter concentreren zonder muziek.

relaxe muziek vemusa .. hoe zou ik toch aan mijn naam komen 8-[

mvg kevin

Berichten: 6

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

Vast niet doordat je een obsessie van neppillen hebt :oops: . 8-[

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: vette tekst is erg schreeuwerig, gewone tekst van gemaakt.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 1.490

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

zolang niemand er last van heeft staat hier de hele dag de radio aan

Berichten: 76

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

Mn scheikundeleraar heeft met vrij werken een radio aanstaan; als hij geen muziek meer hoort is het te lawaaiig

Met huiswerk luister ik vaak naar Nirvana

Berichten: 2.337

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

Ik zit heir net met mijn nirvana T-shirt aan. :oops:

Ik luister tijdens mijn huiswerk ook vooral naar nirvana, foo fighetrs en hole. (soundgarden en auf der maur ook 8-[ )

Berichten: 126

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

emo-screamo, lekker chill en dan voelek mij op mijn gemak :oops:

Berichten: 592

Re: Luister jij naar muziek op je werk?

Bij ons op het labo staat de hele dag Studio Brussel op. En 's avonds gaat als de meeste al naar huis zijn gaat et volume nog net iets hoger ook. Sommige kunnen die muziek wel minder apprecieren.

Gesloten