Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2.589

Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

Hallo,

Ik ben sinds riume tijd op zoek naar een goed boek over het leveren van bewijzen mbv vectoren wie weet waar je zoiets te pakken kan krijgen?

Verder ben ik eigenlijk ook op zoek nar een boek wat je leert en vooral veel voorbeelden geeft inzaken bewijzen te beginnen vanaf het begin het bewijzen door invullen volledige inductie en zo meer.

Wie kan mij hier bij helpen? Groeten. Dank bij voorbaat.

Berichten: 179

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

Wij gebruiken "Vectoren en Matrices" van Jan van de Craats aan de unief, omdat dat een goed geschreven inleiding tot lineaire algebra is, maar natuurlijk is dat boek helemaal niet zo "diepgaand" (daarom dat we bij elk hoofdstuk aanvullingen krijgen, en ook extra hoofdstukken zien). Maar misschien is het wel een goed boekje voor jou om bewijzen ivm vectoren te leren kennen, want die staan er heel duidelijk in.

Ben je evt ook geïnteresseerd in Engelstalige boeken? Dan kan ik je veel betere dingen aanraden, laat maar weten dus.

Berichten: 2.589

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

euh met bewijzen met vectoren wil ik wel zeggen dat je bv de stelling van pythagoras kan bewijzen met vectoren (dit is een makkie) enz enz voort.

Ook gewoon andere klassieke eenvoudige (de gewoon invul en een beetje manipuleer bewijzen) bewijzen interseren mij.

Groeten.

Berichten: 375

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

Wij gebruiken "Vectoren en Matrices" van Jan van de Craats aan de unief, omdat dat een goed geschreven inleiding tot lineaire algebra is, maar natuurlijk is dat boek helemaal niet zo "diepgaand" (daarom dat we bij elk hoofdstuk aanvullingen krijgen, en ook extra hoofdstukken zien)
lineaire algebra van de Veys?

Berichten: 179

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

Exactly. Met welke Wannes heb ik te maken? Wannes uit tweede bach, die me dit jaar gedoopt heeft? :wink:

Berichten: 375

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

Exactly. Met welke Wannes heb ik te maken? Wannes uit tweede bach, die me dit jaar gedoopt heeft? :wink:
idd maar ik weet niet met wie ik te doen heb :roll:

Berichten: 179

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

De schachtenkoning! :roll:

Berichten: 375

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

De schachtenkoning! :P
ik was er juist achter

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...ghlight=#112619

zo zijn er niet veel :roll:

Berichten: 2.589

Re: Boekje gezocht over bewijzen met vectoren.

euh is het nog zo'n een boekje dat droog liniaeire algebra behandeld of praktische werkt met vectoren versus bewijzen?

Groeten.

Reageer