Werking van zeep

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

Werking van zeep

Beste mensen. zouden jullie mijn vraag kunnen beandwoorden, ik heb het nodig voor een school project ,ik zoek bepaalde informatie om het in m'n verslag te verwerken .

( de vraag is de werking van zeep 0

Met vriendelijk dank Issilliuc :oops:

Berichten: 1.153

Re: Werking van zeep

Om dit de beantwoorden is natuurlijk niet leuk daar leer je niet van.

Dus tegen vraag:

Waarvoor gebruik je zeep (denk aan waarom was je je handen niet met alleen water)

Waaruit bestaat zeep? heeft zo'n deeltje bepaalde functies die iets met vuil deeltjes doen?

Berichten: 3

Re: Werking van zeep

uuuuh??? uuuuuh??? het is de bedoeling dat het informatie op gezocht wordt op internet en ik dacht dat ik hier wel wat informatie kon krijgen :oops:

Berichten: 2.399

Re: Werking van zeep

Maar het is niet de bedoeling iemand anders je werkstuk te laten maken over het internet.

Geef eens aan:

Wat weet je al? Waar heb je gezocht? Waar loop je vast, dan zullen we je verder helpen.

Succes er mee in iedergeval :oops:

Berichten: 1.153

Re: Werking van zeep

uuuuh??? uuuuuh??? het is de bedoeling dat het informatie op gezocht wordt op internet en ik dacht dat ik hier wel wat informatie kon krijgen :oops:
Begrijp mij (ons) niet verkeerd, we helpen graag, maar je hebt er veel meer aan als je zelf nadenkt.

Beantwoord, mijn en leon's, vragen en we kunnen je verder helpen.

Berichten: 3

Re: Werking van zeep

het is ook niet de bedoeling om door iemand anders mijn werk stuk te laten maken ik vroeg me gewoon af of een van jullie mij misschien kon helpen en me wat kon leren over de werking van zeep :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: Werking van zeep

Had je al bekeken wat er op Wikipedia te vinden is over zeep? Daar staat de werking goed in beschreven, of heb je daar nog specifiekere vragen over?

Berichten: 205

Re: Werking van zeep

zeep

wiki of :oops: is een goed antwoord op dit soort vrage... zelfs met de zoek functie op dit forum had je kunnen vinden wat zeep is ;)

overigens gebruik ik meestal zeep om vette pannen schoon te maken 8-[

Reageer