Snel antw nodig plz

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 2

Snel antw nodig plz

Dan laat je het tog lkkr

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: zo gaan we niet met elkaar om. Ban!</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 274

Re: Snel antw nodig plz

Je kan merken dat je snel een antwoord wil hebben, je taalgebruik is ook niet al te best. Maar dat zal wel aan je haast liggen.

Op internet zijn verschillende sites waar je antwoord op je vragen kunt vinden, zoals www.chemfinder.com of gewoon simpelweg google.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Snel antw nodig plz

En wij maken je huiswerk niet, zeker niet als je da dag ervoor pas begint. Omdat ik toch aardig ben, verwijs ik je naar een hele goede site voor die dingen: http://www.wikipedia.nl/

Berichten: 266

Re: Snel antw nodig plz

Natrium hypochloriet: NaOCl

Azijnzuur: CH3COOH

In de gewone zit meer water en moet bij wet afkomstig zijn van natuurlijke oorsprong en bij het azijnzuur van het schoonmaakmiddel zit minder water en zal waarschijnlijk wel synthetisch zijn aangemaakt. Maar het actieve bestand: azijnzuur is hetzelfde.

En met gewone azijn kun je dus ook schoonmaken alleen een beetke minder goed want het is verdunder.

Edit: sorry, ik maak precies graag huiswerk

Berichten: 2

Re: Snel antw nodig plz

cheMister schreef: Natrium hypochloriet: NaOCl

Azijnzuur: CH3COOH

In de gewone zit meer water en moet bij wet afkomstig zijn van natuurlijke oorsprong en bij het azijnzuur van het schoonmaakmiddel zit minder water en zal waarschijnlijk wel synthetisch zijn aangemaakt. Maar het actieve bestand: azijnzuur is hetzelfde.

En met gewone azijn kun je dus ook schoonmaken alleen een beetke minder goed want het is verdunder.

Edit: sorry, ik maak precies graag huiswerk
Ty hier heb ik wel wat aan :oops:

Berichten: 915

Re: Snel antw nodig plz

En met gewone azijn kun je dus ook schoonmaken alleen een beetke minder goed want het is verdunder.
Waarom wist ik zo al dat je van antwerpen komt? :oops:

@mods: ik denk niet dat dit nog een zinnige topic is, aangezien de vraagsteller z'n vraag verwijderd heeft.

Berichten: 266

Re: Snel antw nodig plz

Ik beken.

Maar ik praat tegenwoordig al een mondje kempisch ook.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Snel antw nodig plz

Ban voor de topicstarter.

Slotje voor het topic.

Eer voor het geduld van de posters.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gesloten