zijn biergistpillen schadelijk?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

zijn biergistpillen schadelijk?

ik heb zojuist in het actualiteit forum zitten lezen en daar stond een stukje over calcium en ijzer(III) zouten die schadelijk konden zijn in grote hoeveelheden.

nu heb ik ook een vriendin en die vriendin heeft een moeder en die moeder wilde ik het over hebben, want die wil me altijd als ik daar eet volgooien met pillen met biergistpillen, nu weet ik dus dat eigenlijk alle stoffen schadelijk zijn als je er teveel van binnenkrijgt, maar hoe zit dit met biergist? want als ik zelf google, kan ik er weinig over vinden op het internet.

Berichten: 2.399

Re: zijn biergistpillen schadelijk?

Dit is een beetje de omgekeerde wereld. Je vraagt je af of je er slechter van wordt, niet of je er beter van wordt. Ik weet niet of het schadelijk is of niet, ik zou echter niet zomaar pillen gaan lopen eten, en al helemaal niet als je er geen zin in hebt. Ik geloof meer in een gezonde gevarieerde voeding.

Berichten: 161

Re: zijn biergistpillen schadelijk?

Australiers (vooral) zijn gek op MARMITE. Marmite is een pasta gemaakt van - U raadt het al - biergist (die Appie Hein nu hier in hele kleine prijzige potjes verkoopt, liggen in SpikeCity in het schap van de pindakaas). Ik zou dus zeggen .... dood ga je er niet van maar je gaat er wel héél eigenaardig Engels van praten <grapje>

Berichten: 2

Re: zijn biergistpillen schadelijk?

ik eet ze ook niet, ik eet zoiezo niks aan pillen enzovoorts, maar ik had het leuk gevonden als dat spul enorm slechte bijwerkingen zou hebben en dat ze er dan mee zou stoppen, maar ik vrees dat dit niet het geval is. toch dank voor uw reacties. als iemand nog iets erover weet, ik hoor het graag.

Reageer