Dictaten en Readers

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 86

Dictaten en Readers

Hey hallo,

Een dictaat of readers is vaak geeft vaak een redelijk goede weergave van een bepaald onderdeel uit de chemie. Als je die dictaten of readers voor andere beschikbaar zou kunnen stellen, komt iedereen gemakkelijk aan een stukje volledige informatie over een bepaald gewenst onderwerp.

Ik wil deze dictaten/readers gaan verzamelen en het liefst voor iedereen toegankelijk maken! Nu zit je natuurlijk met auteursrecht: maar net zoals je een liedje via peer to peer deelt....kun je ook je informatie bij delen.

Ik heb nog geen idee hoe ik dit precies wil opzetten. Ik wil wel eerst kijken of het haalbaar is....of er voldoende info geshared kan worden. Of er al soortgelijke plekken op t internet zijn. enz.

Iedereen die een goede reader/dictaat met minimaal HBO niveau digitaal heeft kan hem doorsturen op

<Censuur>

Dankjewel! En mensen met goede ideeen of mogelijkheden: laat je horen.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>rwwh: E-mail adres weggehaald.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Dictaten en Readers

Chemieforum wil niet geassocieerd worden met illegale of twijfelachtige activiteiten.

Topic gaat op slot.

Gesloten