Chemieforum Goes Out! 2007

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Chemieforum Goes Out! 2007

De poll zegt het al!

Ik zou het leuk vinden om weer een Chemieforum uitje te organiseren voor in het late voorjaar, ergens in mei bijvoorbeeld. Het is nog niet eens maart, maar de vorige keer dat ik het regelde is me duidelijk geworden dat je niet vroeg genoeg kunt zijn!

Dus, laat je mening horen, spui je ideeën, geef aan als je wel wilt sponsoren ( :oops: het forum heeft daarvoor geen middelen).

Zegt het voort!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 385

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

De meivakantie vind ik het beste tijdstip, dan zijn namelijk veel mensen vrij. Dan zou het eigenlijk ook nog in een weekend moeten, om het vakantiegangers niet lastig te maken. Maar helaas valt niet bij iedereen de meivakantie gelijk.

Berichten: 2.337

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Meivakantie? bedoel je pinksterweekend? Of hebben jullie in nederland vakantie in mei ofzo?

Ik opteer voor Gent :oops: . voor Nederlanders ook makkelijk te bereiken. En voor de Belgen zeker.

Berichten: 774

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Geef mij maar Antwerpen, Chemiestad van Europa :oops:

Berichten: 385

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

In nederland hebben we een week meivakantie. :oops: Ik bedoel dus niet in het pinksterweekend.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

geef aan als je wel wilt sponsoren
Wat wordt hiermee bedoeld, beryllium? Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat ieder voor zich moest betalen, of zijn er geheime fondsen? :oops:

Ik zou het leuk vinden om dit jaar mee te gaan. Met oude studentenhuisgenoten doen we dit nog steeds (al 23 jaar). Eerst een soort activiteit (spoorwegmuseum? (ik heb voor Utrecht gestemd)) en dan een terras en uit eten.

P.S.: ik moet me bij voorbaat al afmelden voor 19 mei.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Wat wordt hiermee bedoeld, beryllium? Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat ieder voor zich moest betalen, of zijn er geheime fondsen? :oops:
Nou, als je wilt trakteren 8-[

Nee, het is wel de bedoeling dat ieder voor zich betaalt.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 3.145

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Als het deze keer eens wat meer in het noorden van het land is, dan is er een goede kans dat ik ook van de partij ben (zolang het maar niet op 12 mei is, dan kan ik zeker niet). Vorige keren was het toch te ver voor mij.

Laten we zeggen regio Zwolle of noordelijker, ik heb dus gestemd voor 'ergens anders....', in de verwachting dat ik dan iets kon intikken, maar dat kon dus niet. Bij deze dus ...

Berichten: 37

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Amsterdam vind ik prima, is redelijk centraal voor de meesten.

Berichten: 131

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Ergens op de grens tussen België en Nederland :oops:

Ik heb natuurlijk op Antwerpen gestemd , mijn schoon stad

Berichten: 12

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Ik vind dat de stad Leuven een leuke sfeer is om samen gaan te drinken.

En 't is trouwens een mooie stad...

Groetjes,

Tim

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Hup Groningen!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Hup Groningen!

Berichten: 183

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

Hup Antwerpen !

Ik doe dat traject elke dag, dus dat moet lukken :oops:

Berichten: 636

Re: Chemieforum Goes Out! 2007

T maakt me niet zo heel veel uit. Zit in Nijmegen op kamers en thuis is in t oosten (regio Zwolle zou ook wel makkelijk zijn). Alleen Amsterdam ofzo is iets minder praktisch. (Als t nou op een doordeweekse-dag is, dan kan ik gewoon met mn OV reizen )

Oh ja, enne 18 mei kan k niet. Dan word k oud :oops:

Gesloten