Technische Natuurkunde

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 14

Technische Natuurkunde

ik weet dat het niet totaal op een chemie forum thuis hoort, maar ik zag een soort gelijke vraag van Saba. mijn vraag is weet iemand wat Technische natuurkunde inhoudt. wat voor vakken je krijgt (liefst aan tu delft als iemand dat weet) en of het mogelijk is om economie als minor(of iets dergelijks) er bij te nemen.

Krediax

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Technische Natuurkunde

Het lijkt me dat je hiervoor prima bij een studiecoordinator terecht kunt. Ze hebben over alle studies informatie.....

Gebruikersavatar
Berichten: 91

Re: Technische Natuurkunde

Hoi,

Ik heb zelf 1 jaar TN in Delft gedaan. Het is op zich een leuke studie maar erg veel wiskunde en natuurkunde (das logisch).

Kijk hier eens:

Technische natuurkunde

En hier het studieprogramma:

Studieprogramma

En als je vragen heb? stuur ze dan naar mailto:M.Reedijk(at)tudelft.nl. Misschien kan je een keer langskomen op de faculteit voor een proefles/informatief gesprek ofzo. Moet je maar even mailen met mevrouw Reedijk.

Groeten,

Jeroen
What we do in life echoes in eternity

Berichten: 69

Re: Technische Natuurkunde

Jeroen schreef: Hoi,

Ik heb zelf 1 jaar TN in Delft gedaan. Het is op zich een leuke studie maar erg veel wiskunde en natuurkunde (das logisch).

Kijk hier eens:

Technische natuurkunde

En hier het studieprogramma:

Studieprogramma

En als je vragen heb? stuur ze dan naar mailto:M.Reedijk(at)tudelft.nl. Misschien kan je een keer langskomen op de faculteit voor een proefles/informatief gesprek ofzo. Moet je maar even mailen met mevrouw Reedijk.

Groeten,

Jeroen
Nou ik ben zelf een 4e jaars TUDelft student Scheikundig Technologie en heb helaas ook een paar vakken van Technische Natuurkunde moeten volgen vanwege het curriculum. Ik kan je alvast zeggen dat de eerste 6 maanden geen leuke maanden waren. In mijn 1 ste jaar krijg je vaak ook onnozele vakken dat ik niet nodig had voor mijn studie. Maar als je TN gaat doen, heb je het heel veel nodig..vooral foutenanalyse... Het was echt een drama. De wiskunde vakken zijn wel zker leuk.

Dus als je TN gaat doen, DOORZETTEN !!! Wat anders val je snel af !

Reageer