Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Er zijn nog altijd 5 teamleden die al sinds de oprichting in november 2003 bij het Chemieforum.nl team zitten. Tijden veranderen, en zodoende is dan ook de tijd aangebroken om afscheid te nemen van 3 moderators van het eerste uur, zonder wie we onze huidige positie niet hadden kunnen bereiken. Zij hebben allen inmiddels andere werkzaamheden die tot gevolg hebben dat ze (veel) minder tijd hebben voor Chemieforum.nl dan ze zouden willen. Zodoende stappen zij dan ook uit het Chemieforum.nl team.


Wouter, Gideon en Jantine: Heel erg bedankt voor jullie inzet op én voor het forum! We hopen jullie natuurlijk als gewone leden nog wel terug te zien op Chemieforum.nl!


Heel erg bedankt namens het Chemieforum.nl team,

Jorim, Maarten, Ron, Martijn, Rob, Elbert, Jurn en Svenn

Berichten: 387

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Ik ken geen van drieen, maar ik vind dit forum super interessant, en iedereen die er aan mee(ge)werkt (heeft), bedankt !!!!!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Hulde!
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 131

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Inderdaad, bedankt !! Geen Chemieforum zonder mods :oops:


Succes in de toekomst

Berichten: 274

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Ik schrok me het apezuur bij het lezen van de bericht titel. Ik dacht dat het hele forum opgedoekt werd :oops: gelukkig is dit dus niet zo.


Succes met de verdere carrière van de aftredende mods.

Berichten: 873

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Jammer, maar begrijpelijk.


Veel succes in de toekomst.

Berichten: 1.490

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

bedadnkt en veel succes [!]

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Ik schrok me het apezuur bij het lezen van de bericht titel. Ik dacht dat het hele forum opgedoekt werd :oops: gelukkig is dit dus niet zo.
Haha, dat was precies mijn commentaar aan Jorim toen we dit bericht gisteren opstelden ;)


Maar we hebben wel je aandacht dus 8-[ en dat was wel de bedoeling!


En ter aanvulling op het nieuwsbericht: de vertrekkende teamleden hebben op de teampagina een eigen blok gekregen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Ik ken geen van drieen, maar ik vind dit forum super interessant, en iedereen die er aan mee(ge)werkt (heeft), bedankt !!!!!


Ik sluit me volledig bij de tekst van G.i.B. aan.

Bedankt, mods... Moge het forum nog lang in de lucht zijn.

Berichten: 385

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Ik ken geen van drieen, maar ik vind dit forum super interessant, en iedereen die er aan mee(ge)werkt (heeft), bedankt !!!!!
Deze onderschrijf ik ook. :oops: Dan is het wel even tijd om die teampagina te veranderen.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

/signed

Berichten: 69

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Ik hoop dat zij allen een leuke tijd zullen hebben waar ze ook maar zijn en werken!


SUPER FORUM ! :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Chemieforum.nl neemt afscheid van...

Ik ken geen van drieen, maar ik vind dit forum super interessant, en iedereen die er aan mee(ge)werkt (heeft), bedankt !!!!!

Heb daar geen woord meer aan toe te voegen. :oops:

QUOTE (Boanerges @ do 10 mei 2007 om 22:42 uur)

Ik schrok me het apezuur bij het lezen van de bericht titel. Ik dacht dat het hele forum opgedoekt werd  gelukkig is dit dus niet zo. 


Haha, dat was precies mijn commentaar aan Jorim toen we dit bericht gisteren opstelden 


Maar we hebben wel je aandacht dus  en dat was wel de bedoeling!

Wel mij aandacht heb je ook zo bereikt. 8-[

Reageer