Verschillende stoffen kopen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

Verschillende stoffen kopen

beste ik heb voor een school exame chemie en ik heb wat grondstoffen nogdig zo als :zeezout(kristalsoda) etherische olie (apelsien,lavendel,munt) vloeibare voedingskleurstof (rood blauw geel)gelvormer gedemineraliserd water parabeen k natriumbicarbonaat citroenzuur magnesiumsulfaat amandelolie batain ht glycintensid ht rewoderm li sp zonnebleomolie mulsifan citroen sap en zetsel kopen waar kan ik dat allemaal kopen alstublief een antwoord te geven voor (28.06.07 )alstublief danku en vriendelijke groete branco ps ik wil graag weten waar ik ze kan kopen en ik heb jullie niet nodig als mijn slaafjes
:):):)look to the smiling sun:):):)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Verschillende stoffen kopen

Ehm

1) wij zijn je slaafjes niet

2) zou je misschien eens proberen (als dat niet teveel moeite is) om fatsoenlijk Nederlands te willen typen???

Berichten: 264

Re: Verschillende stoffen kopen

en als je zelf eens nadenkt (met chemlevel 7?) zou je er wel achter komen dat zonnebloemolie, citroensap en gedemineraliseerd water echt niet zo moeilijk zijn...

etherische olie en amandelolie kun je als natuurcosmetica kopen.

Berichten: 516

Re: Verschillende stoffen kopen

de helft van wat je opnoemde kan je gewoon in de keuken of supermarkt vinden.

nu vraag ik me wel af wat je daarmee van plan bent?

Berichten: 3

Re: Verschillende stoffen kopen

het is voor te oefenen tuis want wij moeten dingens kunnen maken met die stoffen zoals haargel bruisballen badschuim duchegel badzout maken
:):):)look to the smiling sun:):):)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Verschillende stoffen kopen

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>

Bericht verplaatst, dit heeft niks met onderwijs te maken.

Titel aangepast, aangezien de omschrijving 'chemie' nou niet echt de aandacht trekt op een chemieforum.

Het helpt trouwens echt als je wat punten en komma's plaatst in je tekst.

</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 126

Re: Verschillende stoffen kopen

Ik woon vrij dicht bij gent en daar is er een winkel 'Spinrad' en die verkopen natuurlijke kosmetica en daar kan je alle ingrediënten kopen voor zelf je shampoo te maken, etc . Miss moet je eens googlen voor in je buurt een zogelijke winkel te vinden of eens op je school rondvragen ! Stel dat je in gent woont is dit het adres ervan: Groot Kanonplein 7 -- 09/225/45/22

Berichten: 3

Re: Verschillende stoffen kopen

danku voor die winkel hij is goed danku jullie hoeven niets meer te zeggen oke :twisted:
:):):)look to the smiling sun:):):)

Reageer