studie chemie

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 19

studie chemie

hallo iedereen,

ik zit al een tijdje te denken om na mijn havo een studie chemie te gaan bezoeken. harstikken leuk natuurlijk, ik ben afgelopen zaterdag naar inhollands open dag geweest en het zach er allemaal wel aardig uit (wat wil je op een open dag)

nu is mijn vraag aan jullie wat is volgens jullie een geschikte plek om chemie te gaan studeren? nog wat andere scholen die vongens jullie ''beter'' zijn

ik woon in noord-holland in het stad(je) Enkhuizen. het zou leuk zijn als het daar een beetje in de beurt lag

alvast bedankt voor de moeite

Berichten: 2.399

Re: studie chemie

De chemie opleiding in alkmaar spreek je over neem ik aan. Ik ben er geweest en vond het behoorlijk rommelig. Ik moet wel zeggen dat ik na die opleiding prima mee kon komen op de universiteit waar andere HBO-ers van andere opleiding ook waren. Dus in dat opzicht niet veel verschil denk ik.

Enkhuizen........... Daar kom ik ook vandaan :). Mocht je eens willen praten over chemie , mijn ervaringen op het HBO etc, dan ben ik beschikbaar vanaf 19 december om ff ergens een bakkie koffie te doen. Op het moment zit ik nog in Amerika.

Reageer