labcareerevent

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 51

labcareerevent

De titel spreekt wel voor zich. Gaan jullie naar het labcareerevent in Leiden? Ben wel nieuwsgierig of er hier mensen zijn die zich ervoor hebben aangemeld :) .

Als er al een topic over bestaat, mag er een slotje op.

Berichten: 5

Re: labcareerevent

ik ga in elk geval..

erg benieuwd....

Berichten: 205

Re: labcareerevent

ik loop tussen een hoopje andere scholieren rond (met zo veel mogelijk gratis pennen)

het is voor mij vanuit school geregeld

Berichten: 51

Re: labcareerevent

Groentje schreef: ik loop tussen een hoopje andere scholieren rond (met zo veel mogelijk gratis pennen)

het is voor mij vanuit school geregeld
haha ja, hier hetzelfde verhaal. Een docent gaat ook iets vertellen, dat wordt tomaten meenemen [-X .

Berichten: 205

Re: labcareerevent

boterbloem schreef:
Groentje schreef: ik loop tussen een hoopje andere scholieren rond (met zo veel mogelijk gratis pennen)

het is voor mij vanuit school geregeld
haha ja, hier hetzelfde verhaal. Een docent gaat ook iets vertellen, dat wordt tomaten meenemen [-X .
haha, nou als ik iemand zie die staat te schreeuwen en rode vloeistof langs zijn gezicht, dan zal ik eerst even proefen of het overrijpe tomaten ketchup is.

niemand van mijn klas gaat... nouja ik ga wel even kijken wat er allemaal te beleven is.

het valt me ubberhaubt tegen dat er maar zoweinig mensen gaan.

Berichten: 51

Re: labcareerevent

hahah ja nou hij vertelde iets van mlo naar hlo. Driekwart van de zaal zat vol met opgetrommelde studenten, nadat hij aan het woord was geweest was bijna iedereen weg. Toch maar geen tomaten gegooid, want hij vertelde het wel leuk.

Dat er bij jou zo weinig mensen zijn gegaan, ik heb zelf een hoop bekenden gezien. Had er zelf wel wat meer van verwacht.

Berichten: 223

Re: labcareerevent

boterbloem schreef: hahah ja nou hij vertelde iets van mlo naar hlo. Driekwart van de zaal zat vol met opgetrommelde studenten, nadat hij aan het woord was geweest was bijna iedereen weg. Toch maar geen tomaten gegooid, want hij vertelde het wel leuk.

Dat er bij jou zo weinig mensen zijn gegaan, ik heb zelf een hoop bekenden gezien. Had er zelf wel wat meer van verwacht.
had de bus gemist en was net telaat voor de lezing :(

Berichten: 33

Re: labcareerevent

Zonde aangezien het op zich best wel interessant was. Het enige frappante was dat die directeur van de HAN Arnhem niet noemde als plaats! Dat terzijde was het een nuttige dag.

Beste wensen voor 2008,

CaLu.

Reageer