heb hulp nodig

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 44

heb hulp nodig

Goedendag ,

ik ben een laatste jaars student op de paarden markt en we moeten voor onze geintegreerde proef een onderwerp kiezen en dat uit werken .

Ik heb Chemische wapens gekozen en mijn vraag is nu :

Weet er soms iemand iets als practische proef ? Want ik geraak er echt ni uit wat ik kan doen enzoo ?(het mogen meerdere kleine proeven zijn of 1 grote)

plzz help me :)

Thx

Berichten: 316

Re: heb hulp nodig

Helaas. Echt proefjes voor chemische wapens krijg je hier niet [!]

Eventueel kun je hier kijken of er iets leuks tussen zit...

Re: heb hulp nodig

Ik ben wel nieuwsgierig voor welke opleiding?

En wat is de link tussen een paardemarkt en chemische wapens en heeft de begeleider het idee geaccepteerd?

Berichten: 111

Re: heb hulp nodig

Hogeschool Antwerpen, Campus Paardemarkt. Heeft weinig met paarden te maken, ze geven gewoon opleidingen chemie.

Maar nog steeds vreemd dat ze iets over chemische wapens toelaten.

Berichten: 44

Re: heb hulp nodig

jah wij mochten zelf een onderwerp kiezen dat iets met onze richting te maken heeft en omdat ik industriele wetenschappen volg met chemie koos ik voor het onderwerp chemische wapens en ze zeiden dat het goed was mor ik moet dus nu iets vinden als practische proef mor da moet ni echt een chemisch wapen zijn he :P gwn oziets als ik al had gelezen van chloorgas maken enzoo zo van die dingen ;)

thx

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: Een klein beetje letten op je spelling en zinsbouw is beslist geen zonde.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 111

Re: heb hulp nodig