Chemieforum Uitje 4

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Chemieforum Uitje 4

Pas zat ik weer eens door mijn foto's te bladeren en ik zag het chemieforum er tussen staan na even kijken kreeg ik zin om weer eens een uitje met de mede-forummers te hebben.

Het is nu al bijna weer een heel jaar geleden dat er een chemieforum uitje was en het wordt tijd voor een vervolg. Omdat het de vorige keren vaak op de datum stuk liep ga ik de aanpak veranderen. Ik prik een datum - prik -> 10 mei - en jullie kunnen aangeven of je uberhaubt kan en dus meewilt en waar we dan naartoe gaan. Mocht je op meerdere locaties willen/kunnen specificeer het dan aub in een reactie.

Ik heb lukraak wat grote steden geprikt waarvan er 3 al voor een uitje zijn geweest maar omdat deze toch redelijk 'centraal' liggen heb ik ze er opnieuw opgezet.

Ik heb voor onze belgische leden ook Antwerpen toegevoegd aangezien deze stad goed bereikbaar is vanuit Nederland.

De poll is enkel ter indicatie de echte telling gebeurt via reacties. (zie hier de tussenstand)

Hopelijk is het animo hoog genoeg om er een gezellige dag van te maken.

Laat aub een reactie achter, als je gestemd hebt, dat je meewilt. Zo kan ik zien wie er mee wil en kan ik via de mail verdere informatie verstrekken.

Na besluit van bestemming zal ik iedereen die meewil mailen voor 'definitieve' aanmelding.

Groetjes

-EDIT-

Introducés zijn van harte welkom, geef het wel even aan (zij mogen namelijk ook stemmen)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 1.490

Re: Chemieforum Uitje 4

zou je dit topic niet beter vast kunnen zetten net als de vorige keer?

ik kies voor zwolle ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Chemieforum Uitje 4

Dat moet een moderator doen, die rechten heb ik niet op het forum ;)

@ de amsterdam stemmer

Zou je kunnen melden wie je bent ;)

Mijn keuze is, allen :P
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Chemieforum Uitje 4

ik ben de 2e amsterdam stemmer.

ik woon nu in almere en persoonlijk komt amsterdam voor mij het makkelijkste uit.

Alkmaar mag eventueel ook.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 873

Re: Chemieforum Uitje 4

Utrecht heeft mijn stem gekregen.

Den Bosch (liever 's Hertogenbosch :D maar daar zijn we al geweest.

Vorig jaar kon ik jammer genoeg niet. En nu is mijn (ex) schoonmoeder jarig (op 10 mei), dus ik kan wel.

Naast Utrecht en 's Hertogenbosch mag het voor mij ook Nijmegen of Breda zijn.

Ik zou zeggen, keuze te over.

Beryllium, ben jij dan al terug van je huwelijksreis?

Berichten: 2.399

Re: Chemieforum Uitje 4

Kansas City, Kansas stel ik voor :D. Pfff moet alweer het uitje missen :(

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Chemieforum Uitje 4

Wil ik 'm vastzetten (ik heb wel die rechten :) ) heeft een ander dat al gedaan :D

10 mei ben ik wel terug van huwelijkreis ja. Dat betekent niet of ik nu al met zekerheid kan zeggen of ik dan beschikbaar ben.

Ik onthoud mij van stemmen. Ik heb wel voorkeur maar behalve Antwerpen is er geen stad die dermate ver weg ligt dat ik om die reden niet zou komen. Ik zal me conformeren aan de meerderheid.

Wel wil ik even zeggen dat we de vorige keer een ellenlange discussie hebben gehad over de lokatie. Je kan het nooit iedereen naar de zin maken, dus de praktijk zal uitwijzen dat je een enigszins centrale plaats zal moeten kiezen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Chemieforum Uitje 4

Kansas City, Kansas stel ik voor :D. Pfff moet alweer het uitje missen :(
kom je toch even over vliegen.

waarom zit je eigenlijk aan de overkant van zo'n groot water?
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 316

Re: Chemieforum Uitje 4

ik zou eventueel voor de eerste keer kunnen ;p

Moet dan liefst wel in Utrecht zijn anders wordt het een stuk moeilijker

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Chemieforum Uitje 4

Napoleon1981 schreef: Kansas City, Kansas stel ik voor :D. Pfff moet alweer het uitje missen :(
Misschien over een paar jaartjes ;)

Maarten je vriendin of dan al vrouw mag ook mee hoor :P

UPDATE

Momenteel ben ik bezig met het regelen van sponsoring via KNCV, ik hou jullie hiervan op de hoogte, het betekend wel dat er dan een extra onderdeel in het programma zit namelijk het bezoeken van een bedrijf. Dus dit uitje is dan uitermate geschikt voor studenten HBO en WO
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Chemieforum Uitje 4

nice, Amsterdam, Heineken bezoeken ;)
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Chemieforum Uitje 4

Maarten je vriendin of dan al vrouw mag ook mee hoor  :P
Hmmm.... ik zal het voorstellen maar ik denk dat 't niks wordt ;)
UPDATE

Momenteel ben ik bezig met het regelen van sponsoring via KNCV, ik hou jullie hiervan op de hoogte, het betekend wel dat er dan een extra onderdeel in het programma zit namelijk het bezoeken van een bedrijf. Dus dit uitje is dan uitermate geschikt voor studenten HBO en WO
Leuk idee!

Houd er wel rekening mee dat je het dan niet kan maken om met de helft van het doorgegeven aantal mensen kunt komen. Als mensen zich opgeven houdt dat in dat ze ook daadwerkelijk verwacht worden...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Chemieforum Uitje 4

Ik moet nog even de agenda erbij pakken, maar volgens mij heb ik dan een vakantie weekend. Dus dat wordt dan moeilijk.

Voorkeur zwolle of utrecht.

MvG Ron

Berichten: 38

Re: Chemieforum Uitje 4

Lijkt mij ook leuk! Vanuit het oosten des lands is Utrecht makkelijk!

Berichten: 2.399

Re: Chemieforum Uitje 4

Napoleon1981 schreef: Kansas City, Kansas stel ik voor :D. Pfff moet alweer het uitje missen :(
kom je toch even over vliegen.

waarom zit je eigenlijk aan de overkant van zo'n groot water?
Ik promoveer in Lawrence kansas, op de kansas university. Er zit hier een van de sterkste famaceutische chemie programma's ter wereld., dat is eigenlijk de reden dat ik besloten heb een paar jaartjes in de middle of nowhere te gaan wonen :D

Gesloten