Epoxy Ester Resin

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 560

Epoxy Ester Resin

Hola iedereen,

in mijn zoektocht naar een corrosieinhibiter die te gebruiken is met Zink ben ik gestuit op een Epoxy Ester Resin die de afkorting draagt EPE B, nu kan ik nergens vinden waar dit voor staat. Kan iemand een beetje duidelijkheid in scheppen?

Groeten,

Sam the Chemist

Berichten: 292

Re: Epoxy Ester Resin

Resin betekent hars

op onderstaande link wordt wat meer inofmatie over deze inhibitor gegeven.

misschien heb je hier iets aan :

http://translate.google.com/translate?hl=n...bitor%26hl%3Dnl

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Epoxy Ester Resin

linolium schreef: Resin betekent hars

op onderstaande link wordt wat meer inofmatie over deze inhibitor gegeven.

misschien heb je hier iets aan :

http://translate.google.com/translate?hl=n...bitor%26hl%3Dnl
Hoi,

hoezeer ik je antwoord waardeer is dit niet wat ik bedoel. Het is bij mij bekend wat een epoxy ester resin is. Ik ben specifiek op zoek naar de specifieke naam van de epoxy ester resin (EPE B). EPE B is namelijk niet bekend en ik kan er dus niet achter komen wat de eigenschappen zijn.

Ik heb namelijk het zelfde artikel gelezen maar wilde eerst even wat ander bronnen aanboren voordat ik het artikel ook daadwerkelijk ga bestellen.

Berichten: 292

Re: Epoxy Ester Resin

die EPE zou staan voor "enhanced polyethylene"

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Epoxy Ester Resin

Thnx! Ik kan weer wat verder komen.

Berichten: 173

Re: Epoxy Ester Resin

Is dit niet een product code naam van een leverancier, die laten meestal niet te veel info los. laat ook even weten wat je uiteindelijk allemaal heb gevonden.

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Epoxy Ester Resin

Is dit niet een product code naam van een leverancier, die laten meestal niet te veel info los. laat ook even weten wat je uiteindelijk allemaal heb gevonden.
Hehe, ik heb het artikel besteld gewoon aangezien "enhanced polyethylene" niet echt paste binnen de context van mijn onderzoek.

Ik hoop dat er in het artikel wel wat meer informatie staat maar je hebt gelijk, ze geven vaak niet graag wat weg in de abstract van een artikel.

Groeten

Gebruikersavatar
Berichten: 292

Re: Epoxy Ester Resin

JFeenstra schreef: Is dit niet een product code naam van een leverancier, die laten meestal niet te veel info los. laat ook even weten wat je uiteindelijk allemaal heb gevonden.
Hehe, ik heb het artikel besteld gewoon aangezien "enhanced polyethylene" niet echt paste binnen de context van mijn onderzoek.

Ik hoop dat er in het artikel wel wat meer informatie staat maar je hebt gelijk, ze geven vaak niet graag wat weg in de abstract van een artikel.

Groeten
EFKA bellen en vragen naar proefmonsters ;)

Verder betere bronnen aanspreken als het gaat om het zoeken naar artikelen, hoef zelf nooit iets te bestellen of te betalen Afbeelding
4e-jaars Life, Science & Technology: Chemie

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Epoxy Ester Resin

SamtheChemist schreef:
JFeenstra schreef: Is dit niet een product code naam van een leverancier, die laten meestal niet te veel info los. laat ook even weten wat je uiteindelijk allemaal heb gevonden.
Hehe, ik heb het artikel besteld gewoon aangezien "enhanced polyethylene" niet echt paste binnen de context van mijn onderzoek.

Ik hoop dat er in het artikel wel wat meer informatie staat maar je hebt gelijk, ze geven vaak niet graag wat weg in de abstract van een artikel.

Groeten
EFKA bellen en vragen naar proefmonsters ;)

Verder betere bronnen aanspreken als het gaat om het zoeken naar artikelen, hoef zelf nooit iets te bestellen of te betalen Afbeelding
Ik ook niet hoor dat doet mijn baas wel voor me, maar betere bronnen zijn er niet te vinden heb al in boeken en op internet genoeg gezocht.

Reageer