Fitna The Movie

Moderator: Rhiannon

Berichten: 125

Re: Fitna The Movie

Een regering zonder Balkenende en zijn christelijke vriendjes zou een openbaring voor Nederland zijn. Deze zelfde mensen hebben er geen enkele moeite mee onschuldige jonge mensen de dood in te sturen (Irak, Afghanistan).

sjouke

Berichten: 62

Re: Fitna The Movie

Hmmm....

Hebben ze keus? Of meedoen met missie, óf niet meedoen met missie en dan de EU op je kop krijgen... En dan... Wie zegt mij dat er dan geen aanval op NL zou gekomen zijn?

Berichten: 2.337

Re: Fitna The Movie

Aanval op Nederland? 8-[ Kan gewoonweg niet in geen geval.

Over de film van wilders ik heb hem nog niet gezien. Maar hoe je het ook draait of keert er zitten goeie punten bij het rechtse ("anti"-islamitische) gedachtegoed.

Berichten: 62

Re: Fitna The Movie

De kans van een aanval op Nederland (of een terroristische aanslag) is zo groot als ze ook was in '45...

Berichten: 62

Re: Fitna The Movie

Hallo mensen!

Ik dacht: laat ik hier eens een link zetten naar die film. Moderatoren: als jullie het niet goed vinden verwijderen jullie hem maar!!!

Fitna The Movie

flappiekonijn

Berichten: 89

Re: Fitna The Movie

Hovinsj1 schreef: Een regering zonder Balkenende en zijn christelijke vriendjes zou een openbaring voor Nederland zijn. Deze zelfde mensen hebben er geen enkele moeite mee onschuldige jonge mensen de dood in te sturen (Irak, Afghanistan).

sjouke
Volgens mij maakt hij de film puur voor de publiciteit/zetels... (miss voor 80% dan...)

@sjouke.. wat voor reactie had jij dan van onze 'mp' willen zien?

Bovendien leg jij een link tussen de oorlog in Irak/Afganistan en moslimextremisme/vrijheid van menigsuiting (/beledigingen), persoonlijk zie ik daar niet echt een verband tussen...

sjouke... even offtopic..

werk jij toevallig bij een bedrijf dat begint met een 'n'?

Berichten: 2.399

Re: Fitna The Movie

harm p schreef: Volgens mij maakt hij de film puur voor de publiciteit/zetels... (miss voor 80% dan...)
Is dat niet het punt van de film, dingen onder de aandacht brengen en publiciteit genereren voor zijn standpunt? Vind ik niks mis mee hoor.

Berichten: 11

Re: Fitna The Movie

Hallo mensen

Ik vind dat ook iedereen zijn/haar mening mening mag uiten op verschillende manieren.

Maar ik vind dat die mening andere mensen niet /zéér weinig beinvloeden.

deze film maakt sommige mensen waarschijnlijk zeer boos.

De inhoud van deze film maakt voor hen niets uit,maar de effect op sommige mensen.

De mensen die deze film hebben gemaakt en hebben geholpen om deze film te maken willen de welzijn en de welvaart in Nederland en in heel de wereld om zeep helpen.

IK RAAD JULLIE AAN OM ZO WEINIG MOGELIJK AANDACHT TE BESTEDEN AAN DEZE FILM EN DERGELIJK FILMS OF PROPAGANDA VAN DE ISLAM.

Berichten: 62

Re: Fitna The Movie

luc.a schreef: Hallo mensen

Ik vind dat ook iedereen zijn/haar mening mening mag uiten op verschillende manieren.

Maar ik vind dat die mening andere mensen niet /zéér weinig beinvloeden.

deze film maakt sommige mensen waarschijnlijk zeer boos.

De inhoud van deze film maakt voor hen niets uit,maar de effect op sommige mensen.

De mensen die deze film hebben gemaakt en hebben geholpen om deze film te maken willen de welzijn en de welvaart in Nederland en in heel de wereld om zeep helpen.

IK RAAD JULLIE AAN OM ZO WEINIG MOGELIJK AANDACHT TE BESTEDEN AAN DEZE FILM EN DERGELIJK FILMS OF PROPAGANDA VAN DE ISLAM.
Sorry maar daar ben ik het niet mee eens.

Je moet er geen aandacht aan geven maar Wilders kon ook niet altijd zijn mond houden... :lol: :oops:

Berichten: 3.145

Re: Fitna The Movie

Wilders is gewoon doorgeslagen. Natuurlijk is er een bepaald deel van de Islam, dat echt niet door de beugel kan, maar de boodschap van Wilders is net zo erg als de boodschap van enkele moslim-extremisten.

Berichten: 774

Re: Fitna The Movie

Dit doet me allemaal denken aan een tijdje terug, toen iemand in Denemarken (als ik mij niet vergis), Allah had afgebeeld...

Ook overal rellen en protest...

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Fitna The Movie

Dat was Mohammed icm een bom.

Berichten: 62

Re: Fitna The Movie

rappen-eddy schreef: Dit doet me allemaal denken aan een tijdje terug, toen iemand in Denemarken (als ik mij niet vergis), Allah had afgebeeld...

Ook overal rellen en protest...
Ja, Mohammed als (...) afgebeeld, als wat weet k niet meer :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Fitna The Movie

luc.a schreef: De mensen die deze film hebben gemaakt en hebben geholpen om deze film te maken willen de welzijn en de welvaart in Nederland en in heel de wereld om zeep helpen.

IK RAAD JULLIE AAN OM ZO WEINIG MOGELIJK AANDACHT TE BESTEDEN AAN DEZE FILM EN DERGELIJK FILMS OF PROPAGANDA VAN DE ISLAM.
Volgens mij heb jij dan de boodschap die de film zou moeten uitdragen niet begrepen... wat heeft die film te maken met de welvaart in Nederland???

Ik denk dat je de film juist niet moet negeren maar er over in debat gaan. Dat moet de manier zijn om de onderlinge standpunten duidelijk te maken, en is ook de enige manier om het in het juiste perspectief te zetten. Als je iets niet aanstaat moet je het juist niet negeren, niet als het op deze schaal de media beinvloedt!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 125

Re: Fitna The Movie

Ik ben het ook niet eens met alles wat Wilders zegt, maar ik blijf erbij dat wat hij doet, gewoon binnen de wet valt. En als iemand daardoor beledigd is, sorry hoor. Mensen moeten een beetje relativeren kunnen... en dat kunnen de meeste moslims klaarblijkelijk niet.

En het is toch zoweizo een gotspe dat een land als Iran Nederland op het matje roept. Een land dat zich niets van vrouwenrechten, homorechten (beter mensenrechten in het algemeen) niets aantrekt hoeft NL toch niet de les te lezen.

Wij hebben eeuwenlang gestreden om vrije meningsuiting zoals we dat nu kennen en deze regering zou dat het liefst gewoon om zeep helpen.

sjouke

Gesloten