Tour de france

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 541

Tour de france

Zijn er nog wielerfans onder de mensen die op het chemieforum komen?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Tour de france

Een poll met de vraag welke renners geen doping gebruiken was wellicht geschikter geweest voor de Tour de France en/of een chemieforum... (heel flauw, ik weet het)

Berichten: 541

Re: Tour de france

ja wat is doping he. Is een prestatie verhogend middel dat niet op de lijst van verboden middelen staat doping? maar goed.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Tour de france

Ik volg elke dag de etappe live via internet en (omdat TV-beelden worden geblokkeerd) via een radiootje.

Overigens gaat het mij alleen om de Tour. Voor de rest interesseert wielrennen mij niet zo... :oops:

Berichten: 2.399

Re: Tour de france

Ik hoopte op Menchov, maar na vandaag staat Evans er goed voor. Morgen zal er veel duidelijk worden denk ik.

Tja en over dope.... Je bent ontschuldig zolang je niet gepakt bent toch? :lol:

Berichten: 740

Re: Tour de france

Ik volg het ook vrij intensief, erg jammer dat Menchov vandaag weer tijd heeft toegegeven, nu moet hij morgen echt gaan knallen in de Alpen...

Als hij niet wint, dan mag van mij iemand van CSC winnen, die hebben er echt een mooi team van gemaakt!

Berichten: 2.337

Re: Tour de france

Waarom staat Andy Schleck in de poll? :P

Die is al kansloos sinds de pyreneën. Dan zou ik eerder Carlos Sastre erbij zetten of vandevelde (sinds vandaag niet meer).

De tour lijkt mij dit jaar echt redelijk clean. Persoonlijk vind ik schumacher nogal verdacht. Natuurlijk met al die epo varianten die er zijn. Het zijn die producten die in de tijd van Armstrong reeds gebruikt werden die nu pas opgespoort worden.

Mijn aandacht voor de tour lijdt niet onder doping. :P

Berichten: 740

Re: Tour de france

pffff, ***** van Menchov, hij is toch net niet goed genoeg op de momenten wanneer het nodig is... :(

Ik hoop nu dat Sastre, of iemand anders van CSC wint, iig geen Evans, want die heeft nog geen aanval gedaan in de tour.

Berichten: 2.337

Re: Tour de france

Hahaha de tour is nu al lang gedaan en de winnaar stond niet eens tussen de keuze mogelijkheden. :P

Berichten: 873

Re: Tour de france

Mijn keuze is Sastre, is al minstens een week mijn favoriet.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Tour de france

De tour is afgelopen. Daarom sluit ik nu deze topic.

Gesloten