[scheikunde] Historie AAS

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 220

[scheikunde] Historie AAS

Ik moet een scriptie schrijven over de historie van de AAS , me info moet ik halen uit wetenschappelijke artikelen. Echter is het probleem dat ik deze niet kan vinden hier over , en als ik ze wel vinden dan ben ik niet geautoriseerd en moet je een code en gebruikersnaam hebben om het bestand te mogen openen.

Heeft iemand mischien iets over de historie van de AAS door de jaren heen een wetenschappelijk artikel liefst meerdere het zou mij erg helpen zodat ik aan mijm scriptie kan beginnen.

b.v.d.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: [scheikunde] Historie AAS

Dit is een heel mooi forum en er zullen vast wel leden zijn die je kunnen helpen.

Maar je kunt ook eens naar een universiteitsbibliotheek gaan. Die hebben wetenschappelijke publicaties te over.

Re: [scheikunde] Historie AAS

Ik heb thuis nog een hele map over dit onderwerp.

Zal deze voor je opzoeken en inscannen zodat je dit kan gebruiken voor je scriptie.

Zitten dacht ik ook wat wetenschappelijke artikelen over in die je kunt gebruiken.

Mocht je nog meer willen dan kan ik je wel een adres bezorgen van iemand van de TU in delft die hier regelmatig cursussen over geeft.

Stuur mij maar een e-mail met je prive mail adres zodat ik het je kan toesturen

Groeten en succes met schrijven

Berichten: 220

Re: [scheikunde] Historie AAS

rip1968 schreef: Ik heb thuis nog een hele map over dit onderwerp.

Zal deze voor je opzoeken en inscannen zodat je dit kan gebruiken voor je scriptie.

Zitten dacht ik ook wat wetenschappelijke artikelen over in die je kunt gebruiken.

Mocht je nog meer willen dan kan ik je wel een adres bezorgen van iemand van de TU in delft die hier regelmatig cursussen over geeft.

Stuur mij maar een e-mail met je prive mail adres zodat ik het je kan toesturen

Groeten en succes met schrijven
Bedankt dat zou handig zijn:D maar hoe kan ik u een bericht sturen?

Want ik weet niet precies hoe ik u dan een bericht kan sturen om mijn email door te geven.

Re: [scheikunde] Historie AAS

erik1987 schreef:
rip1968 schreef: Ik heb thuis nog een hele map over dit onderwerp.

Zal deze voor je opzoeken en inscannen zodat je dit kan gebruiken voor je scriptie.

Zitten dacht ik ook wat wetenschappelijke artikelen over in die je kunt gebruiken.

Mocht je nog meer willen dan kan ik je wel een adres bezorgen van iemand van de TU in delft die hier regelmatig cursussen over geeft.

Stuur mij maar een e-mail met je prive mail adres zodat ik het je kan toesturen

Groeten en succes met schrijven
Bedankt dat zou handig zijn:D maar hoe kan ik u een bericht sturen?

Want ik weet niet precies hoe ik u dan een bericht kan sturen om mijn email door te geven.
Als je op mijn naam klikt kun je mij een mailtje sturen door bij e-mail op klik hier te drukken

groeten

rip1968

Reageer