Dringende hulp gezocht

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 7

Dringende hulp gezocht

Hey,

heb zo meteen een test van chemie, open boek,

ben hier echt slecht in en wou vragen of iemand van jullie me misschien kon helpen?

Groetjes en bedankt alvast!

Berichten: 7

Re: Dringende hulp gezocht

Wil niemand me helpen? ik moet bijna beginnen..

Aub? Zal je eeuwig dankbaar zijn :)

Groetjes Kim

Berichten: 7

Re: Dringende hulp gezocht

Moet beginnen, zal het dan maar moeten doen zonder hulp :(

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Dringende hulp gezocht

De meeste mensen hebben iets dat een "leven" genoemd wordt, en zijn niet jouw persoonlijke hulpcrew. Je had er sowieso veel eerder mee moeten beginnen en hierheen moeten komen. Veel succes.

Verdere chemische vragen die in dit uur hier gevraagd worden zullen dan ook niet worden beantwoord. Grote kans dat je die test achtet de pc kan maken. Dat zou jou een oneerlijk voordeel leveren als mensen nu je vragen zullen beantwoorden.

Berichten: 7

Re: Dringende hulp gezocht

Sorry, wou niet zo overkomen.

Ben er al lang mee bezig hoor, krijg het gewoon niet

in dat kopje van me...

Ik doe de test wel alleen..

Groetjes

Re: Dringende hulp gezocht

Ik heb je bericht ook ontvangen maar net zoals FsWd zegt had je hier eerder mee moeten beginnen zodat wij je misschien wel hadden kunnen helpen met vraagstukken. Je zal het nu echt alleen moeten doen.

Veel succes

Berichten: 7

Re: Dringende hulp gezocht

Zit zo hard in de knoei.. maar begrijp jullie wel..

Moet echt slagen :cry:

Berichten: 7

Re: Dringende hulp gezocht

Ga weer grandioos falen.. Doe nu al voor de 2de keer en krijg er echt geen vat op.. Echt geen mensen die me willen helpen slagen? betekent echt enorm veel voor me..

Groetjes

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Dringende hulp gezocht

Begrijp ik nou goed dat je nu die test hebt ("open boek") en dat je tijdens de test van het Chemieforum de antwoorden probeert te krijgen?

Maar net als de anderen begrijp ik niet dat je er niet eerder aan bent begonnen als "het echt enorm veel voor je betekent". 8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Dringende hulp gezocht

Tja, ik denk (niet lullig bedoeld ofzo) dat wij je niet kunnen helpen, en al zeker niet tijdens een examen!! Dat is fraude en daar beginnen we niet aan.

Maar misschien kun je je tijd dan ook nuttiger besteden aan je examen dan aan het forum op dit specifieke moment.

Ik wil je echt niet afkraken of iets dergelijks, maar je had echt gewoon eerder moeten studeren, ben ik bang.

[edit]

Collega-moderator Marjanne was me voor.

Ik denk dat het wel duidelijk is, ik zet er maar even een slotje op. Dit topic kan alleen maar de verkeerde kant op gaan.

Serieus, succes met je tentamen. Maar doe het eerlijk.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gesloten