Opzetten laboratorium in Zuid-Limburg

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Opzetten laboratorium in Zuid-Limburg

Hallo,

Wij zijn aan het kijken of er andere geinteresseerden zijn in het opzetten van een laboratorium in Zuidlimburg.

Het zal een lab zijn met verschillende richtingen. Denk aan microbiologie,virologie, immunologie, chemie. We richten ons op klanten in de voedsel, pharmaceutische, veterinary industrie en andere voor ons interessante gebieden.

In eerste instantie richten we ons op het realiseren van een microbiologisch lab maar gelijktijdig houden we ons ook bezig met de andere vakgebieden om deze ook zo snel mogelijk op te starten.

De locatie die we voor het lab in gedachten hebben is op dit moment Maastricht of Heerlen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Opzetten laboratorium in Zuid-Limburg

erg interessant maar wil je dit voor je zelf doen? dan lijkt het mij behoorlijk gevaarlijk.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Opzetten laboratorium in Zuid-Limburg

Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het forum niet precies de respons gaat geven die je wilt.

Is er een markt voor contract research labs in die regio? Het is erg lastig als starter op te boksen tegen grote bedrijven als Eurofins of TNO.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 10

Re: Opzetten laboratorium in Zuid-Limburg

Tuurlijk geeft een forum wel respons op dit soort zaken, niet zo negatief. Waarschijnlijk gebasseerd op je eigen ervaringen ?

Boeiend idee, zo'n labo ik moet er niet aan denken. Heb je al leveranciers op het oog om app. te kopen ?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Opzetten laboratorium in Zuid-Limburg

Tuurlijk geeft een forum wel respons op dit soort zaken, niet zo negatief.
Respons, ja. Ik doel op respons waar hij wat aan heeft. Dit forum is vooral bezocht door scholieren, en veel minder (jammer genoeg) door professionals.

En tja, inclusief deze 2 posts, slechts 4 posts in meer dan 2 maanden tijd, dus weinig repons. Inderdaad eigen ervaring, ik draai al een tijdje mee op dit forum (over enkele dagen 5 jaar om precies te zijn).
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Reageer