Hulp gevraagd bij afstudeerproject.

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Hulp gevraagd bij afstudeerproject.

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Rob van Herwijnen, 4e jaars Student commerciële economie aan de Avans Hogeschool te "s-Hertogenbosch.

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeer scriptie welke ik uitvoer bij Rescop B.V. Mijn opdracht richt zich op hoe bedrijven omgaan met het valideren van geautomatiseerde systemen.

Indien validatie binnen uw bedrijf van belang is dan zou ik bij deze gaarne een beroep op u willen doen om mee te werken aan mijn onderzoek door de bijgevoegde enquête in te vullen.

De resultaten worden volledig vertrouwelijk behandeld en indien u er prijs op stelt wil ik u gaarne het resultaat ter beschikking stellen.

Ik hoop dat u bereidt bent om mee te doen, zonder uw hulp zal dit mijn afstudeerproject ernstig bemoeilijken.

Het invullen van de enquête neemt ongeveer 5 minuten in beslag. De digitale enquête kunt u vinden door middel van onderstaande link te volgen;

http://www.thesistools.com/?qid=76360&ln=ned

Alvast mijn oprechte en hartelijke dank voor uw medewerking in deze, met uw hulp wordt mijn afstudeeropdracht zeker een succes.

Met vriendelijke groet,

Rob van Herwijnen

Afstudeerder Rescop B.V.

Berichten: 137

Re: Hulp gevraagd bij afstudeerproject.

afstudeer scriptie
het is een afstudeerscriptie

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Hulp gevraagd bij afstudeerproject.

RobvH schreef: afstudeer scriptie
het is een afstudeerscriptie
<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>

Zinnen start je met een hoofdletter.

Ofte wel: als dit het enige commentaar is dat je kunt geven help je daar niemand mee.

Zie ook onze regels m.b.t. correctie van taalfouten.

</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

En @RobvH:

Ik zal hem straks invullen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 1.490

Re: Hulp gevraagd bij afstudeerproject.

Ik heb 'm al voor je ingevuld ;)

Berichten: 29

Re: Hulp gevraagd bij afstudeerproject.

Ik zal ook eens mijn best gaan doen!! :P

Reageer