mexicaanse griep

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 42

mexicaanse griep

hallo

ik had graag wat uitleg gehad over de mexicaanse griep en het medicijn tamiflu

alvast bedankt

Berichten: 374

Re: mexicaanse griep

wat voor uitleg?

...

Mexicaanse griep heeft de officiële naam: Influenza A

en heeft hemagglutinine type 1 en neuraminidase type 1

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: mexicaanse griep

Iets concreter mag inderdaad wel.

Wat wil je weten wat je niet op het net kan vinden, want het staat er volgens mij helemaal vol mee.

Kijk maar eens op de site van het RIVM.

MvG Ron

Berichten: 42

Re: mexicaanse griep

ik bedoel hoe die griep kan ontstaan en wat het medicijn tamiflu er tegen kan doen ,hoe ze dat gevonden hebben , e.d.

alvast bedankt

Berichten: 915

Re: mexicaanse griep

Een tip: begin altijd eens met te googlen of te wikipediaën (als dat al een werkwoord zou zijn)

Tamiflu op wiki

Berichten: 374

Re: mexicaanse griep

chemiefan schreef: ik bedoel hoe die griep kan ontstaan en wat het medicijn tamiflu er tegen kan doen ,hoe ze dat gevonden hebben , e.d.

alvast bedankt
als je wil weten hoe een een griep ontstaat moet je je even inlezen in virussen, waar ze uit bestaan hoe zichzelf vermenigvuldigingen enz.

en over tamiflu daar staat een kort stukje op wiki en als je daar mee over wil weten moet je die termen die daarin staan even op zoeken ;)

Re: mexicaanse griep

:eusa_sick: Volkeren, en dieren die deze theorieën niet kennen, kunnen soms heel goed met het bestaan van kiemen en/of ziektekiemen omgaan, indito de theoriën van immunologische versterking. Ik vraag me soms af welke invloed frigide meisjes uitoefenen op "hun" imuunsysteem indien ze toch puur en alleen van zoenen houden ?

Reageer