Labspullen kopen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 6

Labspullen kopen

Hey,

Ik wil wat petrischaaltjes kopen. Maar als ik zo rondkijk dan kan ik nergens petrischaaltjes vinden voor een goede prijs. Of belachelijk duur voor een kleine hoeveelheid. Of meer dan duizend stuks voor relatief weinig geld.

Weet iemand een site waar ik ze wel voor een normale prijs een mooie hoeveelheid kan bestellen??

Alvast bedankt!

Berichten: 6

Re: Labspullen kopen

Niemand enig idee?

Heb ik dit misschien in het verkeerde deel van het forum geplaatst?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Labspullen kopen

Staat hier geen labstuff voor je bij? ;)

Je vraag staat wel in een geschikt forumdeel, maar je moet een beetje geduld hebben, zeker ´s avonds laat... Chemici zijn harde werkers en ´s avonds erg moe... [-X

Berichten: 6

Re: Labspullen kopen

Had Labstuff.nl al eerder gevonden en bij plastic petrischaaltjes staat dat deze uitverkocht zijn. Daarnasst vind ik dat 25 cent voor 1 schaaltje een beetje asociaal duur is. Vraag me sowieso af hoe daar losse petrischaaltjes kunnen worden verkocht. Deze zitten over het algemeen toch per 15 of 25 in een steriele verpakking?!

Hoe dan ook. Nog steeds niks gevonden.

Als ik echt niks gevonden krijg ga ik denk ik maar 1000 schaaltjes bestellen via een of andere groothandel zodat ik voor de rest van mn leven geramd zit.

In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik hoop dat er iemand nog een gouden tip voor me heeft...

Berichten: 216

Re: Labspullen kopen

Mail Labstuff eens. Misschien dat je iets met hem af kunt spreken. Labstuff verkoopt 2e hands materiaal dus als je het steriel wilt hebben moet je dat zelf doen door middel van autoclaveren of desinfecteren.

Berichten: 6

Re: Labspullen kopen

Heb nog maar eens verder gezocht via Google en heb uiteindelijk een bestelling geplaatst bij deze site. Weet niet of deze jullie bekend is??

http://sma-eu.com/

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Labspullen kopen

Plastic petrischalen zijn niet uitverkocht., als je even de moeite had genomen om goed te kijken zie je dat die van 9cm diameter niet zijn uitverkocht.

Op de website staat ook duidelijk dat je het aantal wat je wil kan kiezen.

En wat betreft de prijs, als jij 1 stuks petrischaal ergens wil kopen, probeer ze dan maar eens goedkoper te krijgen. De 'gewone man' wil vaak maar 1 of 2 schaaltjes kopen, als ik die voor 2 cent zou verkopen ben ik verkeerd bezig, het kost mij dan meer aan verpakking en bezorgkosten dan het hele schaaltje.

Een beetje opletten op het taalgebruik lijkt mij overigens wel op zijn plaats.

SMA is mij bekend, maar heb je de verzend- en kleine orderkosten gezien?

Berichten: 6

Re: Labspullen kopen

Heb nog es op je site gekeken en nu staat er inderdaad niet meer dat ze uitverkocht zijn. Maar toen ik de laatste keer keek stond er bij beide maten dat deze uitverkocht waren. Ook lijkt het alsof de prijs veranderd is. Dacht dat ze eerst 5 cent en 15 cent duurder waren.

Je hoeft je niet aangevallen te voelen als ik zeg dat ik het duur vind. Als iemand 1 of 2 schaaltjes nodig heeft is t ook best wel een prima deal. Maar ik heb gewoon een wat grotere hoeveelheid nodig waardoor 25 cent per schaaltje nogal snel oploopt.

Zag inderdaad dat SMA kleine orderkosten berekend. Daarom heb ik maar voor meer dan 75 euri besteld aangezien ik ook nog wat andere dingen nodig had. Verzendkosten waren volgens mij iets van 10 euri.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Labspullen kopen

Ik voel mij niet aangevallen, maar vond het wel op zijn plaats om uit te leggen dat er ook mensen zijn die 1 of 2 schaaltjes willen kopen.

Prijzen van grotere hoeveelheden zijn per email aan te vragen.

Ik hanteer dan de prijzen van oa Fisher-Emergo en Carl-Roth bijvoorbeeld

Overigens heeft men met verzendkosten van 10 Euro nog altijd 3,25 Euro winst.

Want een pakket tot 10kg kost nog altijd "slechts" 6,75 via TNT post.

Gebruikersavatar
Berichten: 421

Re: Labspullen kopen

Op labstuff website als je een product kiest uit een drop down list die uitverkocht is en dan een ander product selecteert dan geeft ie die ook als uitverkocht aan (terwijl dat niet hoeft te zijn).

Dit is op firefox en best wel irritant.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Labspullen kopen

Z4x: dit forum is niet de plaats om foutmeldingen van Labstuff door te geven ;)

Je kan beter mailen over bugs.

Het is bekend bij de uitgever van het winkel-programma dat het fouten geeft met firefox, wellicht wordt dat in een nieuwere versie beter. Het wel of niet uitverkocht staan via de menu's is inderdaad een irritant probleem.

Berichten: 6

Re: Labspullen kopen

Ok. Dat verklaard het een en ander.

Ik zal in de toekomst je site nog eens raadplegen als ik weer iets nodig heb want ik moet wel toegeven dat je veel spullen verkoopt die je moeilijk ergens anders aan kunt komen.

Reageer