van poeder brokken maken?

Moderator: ArcherBarry

Berichten: 13

van poeder brokken maken?

Goedemiddag,

Ik heb effe een vraagje..

Weet iemand hier toevallig hoe ik van poeder brokken kan maken? Zodat het aan elkaar vast zit zeg maar? (weet niet echt goed hoe ik dit moet benamen maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

Mocht ik dit in een verkeerd topic hebben geopend, komt dat omdat ik hier nieuw ben en niet precies weet waar ik dit zou moeten plaatsen.

alvast bedankt

Berichten: 374

Re: van poeder brokken maken?

om wat voor poeder gaat het?

(drugs? [-X )

Gebruikersavatar
Berichten: 794

Re: van poeder brokken maken?

Hangt sterk af van de stof waarvan je brokken wil maken.

Je kunt pellettiseren met een machine, al dan niet met 'lijm'-toevoeging. Je krijgt dan een soort pillen, varierend van heel mini tot baksteengrootte.

Je kunt ook druppels in een hoge toren laten vallen en die tijdens het vallen laten drogen tot een soort kogeltjes.

Er zijn talloze methoden....

Berichten: 13

Re: van poeder brokken maken?

Ik heb geen mogelijkheid tot machines..

zijn er simpele huis tuin en keuken middeltjes te gebruiken?

had op youtube een filmpje. gevonden dat de poeder mengen met een beetje alcohol deze oplaten drogen en dan moet het ook hard worden?

weet alleen niet of dit voor ieder poeder hetzelfde werkt?

Het gaat om lidocaine (dit is geen drugs ;) )

Berichten: 374

Re: van poeder brokken maken?

Nee lidocaine is geen drug tuurlijk.

Daarom kwam ik het ook tegen toen ik in de apotheek werkte.

Berichten: 13

Re: van poeder brokken maken?

Nikos schreef: Nee lidocaine is geen drug tuurlijk.

Daarom kwam ik het ook tegen toen ik in de apotheek werkte.
ben er niet 100% zeker van hoor maar staat naar mijn weten niet op de lijst van verboden middelen..

en word ook voor een heel ander doeleind gebruikt (door mij althans) als drugs voor het geval je het wilt weten ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 794

Re: van poeder brokken maken?

Als je onder drugs medicijnen beschouwd dan heb je gelijk maar ik zie niemand voor de lol lidocaine innemen.... geen pretje.

Maar terug on-topic, met een beetje maizena in een vormpje persen en daarna met suikerglazuur (dr oetker) beschilderen. (Verzin het ter plekke)

Berichten: 13

Re: van poeder brokken maken?

Als je onder drugs medicijnen beschouwd dan heb je gelijk maar ik zie niemand voor de lol lidocaine innemen.... geen pretje.
is ook niet om in tenemen..

maar ik heb het in poedervorm en wil dit dus omzetten naar brokken?

hoe ga ik dit het makkelijkst doen??

Gebruikersavatar
Berichten: 794

Re: van poeder brokken maken?

Als je vertelt waarom je het in brokken wilt hebben is het makkelijker om je te helpen....

Berichten: 13

Re: van poeder brokken maken?

Als je vertelt waarom je het in brokken wilt hebben is het makkelijker om je te helpen....
is bedoelt voor mijn sport.. ga dit niet helemaal uitleggen waarom want is nogal een lang verhaal..

Maar in het kort om pijn in spieren en lichaam tegen te gaan.. en brokken zijn daar makkelijker voor te gebruiken als de poeder alleen ;)

Berichten: 374

Re: van poeder brokken maken?

Wat doe je dan met die brokken?

Want als je het niet in neemt. Zijn er twee mogelijkheden.

Injecteren of op de huid doen....

Je gebruikt het in ieder geval op je lichaam.

Als wij niet weten wat kunnen we ook niet vertellen wat je het beste kan doen.

edit:

Waarschijnlijk bedoel je zetpillen want die moeten pilvormig zijn.

(Dit is ook gewoon innemen...)

Berichten: 13

Re: van poeder brokken maken?

Nikos schreef: Wat doe je dan met die brokken?

Want als je het niet in neemt. Zijn er twee mogelijkheden.

Injecteren of op de huid doen....

Je gebruikt het in ieder geval op je lichaam.

Als wij niet weten wat kunnen we ook niet vertellen wat je het beste kan doen.

edit:

Waarschijnlijk bedoel je zetpillen want die moeten pilvormig zijn.

(Dit is ook gewoon innemen...)
moeten inderdaad harde brokken zijn..

en dit omdat brokken op wedstrijden makkelijker binnen te krijgen zijn en gewoon in je zak kunt stoppen of iemand anders in zijn zak kan stoppen, en niet met zakjes hoeft te lopen.. en met brokken kan je dan sneller werken zonder dat ze het zien dan dat je zakjes open moet maken enzo veel meer risico ;)

dus het moeten wel harde brokken worden die niet heel makkelijk uit elkaar vallen

Berichten: 374

Re: van poeder brokken maken?

Doping.... drugs...

Denk niet dat ze dat hier leuk vinden ;)

vraag je arts die kan het vast wel in brok vorm krijgen -_-

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: van poeder brokken maken?

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Marjanne: Ik zie geen verband tussen lidocaïne en drugs of doping. Ik ken lidocaïne alleen als verdovend middel tegen pijn. Het wordt uitwendig gebruikt op de huid en heeft, voor zover ik weet, weinig werking in de diepte. Ik dacht dat ook een tandarts het gebruikt als verdoving en een arts bij een injectie met een grote naald. Geen reden nog om dit topic te verbieden dus. Ik zal het wel in de gaten houden ;) .</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 13

Re: van poeder brokken maken?

maar nu effe ontopic in plaats van vragen stellen wat ik ermee ga doen..

Ik neem ook aan dat het niks uitmaakt om wat voor reden ik het ga gebruiken. Op de uitleg hoe ik er op een simpele manier brokken van kan maken of een brokstuk.

Weet er iemand een antwoord op mijn vraag?

Hoe maak je van poeder brokken of een brokstuk?

Reageer