Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Recentelijk krijg ik permanent een foutmelding van I.E. bij het oproepen van pagina's op dit forum.


Om erachter te komen of dit aan mijn instellingen ligt of niet (ik heb natuurlijk al het een en ander geprobeerd) heb ik de volgende vraag:


Zien jullie dit ook:


[*] Op de index pagina wetenschapsforum zie ik geen Google reclame

[*] Op subforum pagina's (viewforum, overzicht topics binnen het subforum) ook geen Google reclame

[*] Op topic pagina’s (viewtopic, topic zelf, de posts in een topic) zie ik een aantal Google links op 1 regel boven de topictitel en een Google reclamebanner onderaan de pagina.


Bij paginaverversing verandert de banner onderaan van kleur of formaat of allebei.


Verandering kleur: Inverteert de kleuren blauw en wit (letterkleur wordt achtergrondkleur en viceversa.)

Verandering formaat: [Text gecentreerd, kleiner lettertype] wordt [text left aligned, groter lettertype] en viceversa.

Totaal zijn er bij mij dus 4 verschillende versies van de banner te zien.

[/list]


Mijn browser is Internet Explorer 6.0, sp2 update.


Ik zou het op prijs stellen als jullie willen melden of jullie hetzelfde te zien krijgen of niet. Laat daarbij even weten welke browser je gebruikt.

Als je ook een foutmelding krijgt van I.E. (onderin links in de statusbalk waar normaal "Done" staat; als je een uitroepteken ziet daarop dubbelklikken) zou je dan willen laten weten welke foutmelding?


Alvast bedankt. :roll:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Ik zie hier alles wat ik moet zien. WXP, IE6.0 SP2.

Geen foutmeldingen dus.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Ook hier werken alle ads naar mijn weten prima. Op de hoofdindex, op de subfora en op de individuele threads.


XP home, SP2, Firefox 1.0.7.

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

ik zie er geen

en daar ben ik blij mee 8)
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Anthrax schreef:ik zie er geen

en daar ben ik blij mee  8)
Hoera voor FireFox Extensions :roll:


Af en toe surf ik met IE, en dan ziet alles er goed uit (altijd 1 banner boven, en bij topics een aantal links boven en 1 banner beneden, alles gecentreerd)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Miels schreef:
Anthrax schreef:ik zie er geen

en daar ben ik blij mee  8)
Hoera voor FireFox Extensions :roll:


Af en toe surf ik met IE, en dan ziet alles er goed uit (altijd 1 banner boven, en bij topics een aantal links boven en 1 banner beneden, alles gecentreerd)
heb ik niet hoor :P

i surf met IE en ik heb niets dat ads blockeerd speciaal er op staan
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Miels schreef:
Anthrax schreef:ik zie er geen

en daar ben ik blij mee  8)
Hoera voor FireFox Extensions :roll:


Af en toe surf ik met IE, en dan ziet alles er goed uit (altijd 1 banner boven, en bij topics een aantal links boven en 1 banner beneden, alles gecentreerd)

Nog even voor de duidelijkheid (omdat ik het gevoel heb dat mijn vraagstelling boven misschien voor verwarring zorgt):

Wat Miels (quote) aangeeft is wat jullie behoren te zien. Wat ik heb beschreven is anders (en gelinkt aan de foutmelding).

Dus, is het idd zo dat jullie de reclameonderdelen zien zoals Miels ze ziet, ook als je met I.E. surft?

Anthrax bijv. ziet de reclameonderdelen helemaal niet. Hoe zit dat bij jullie?
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Ik heb laatst een paar dagen lang soms (niet steeds) vreemde pagina-layouts gezien, met een hoop groen erin, met minder lettertype-onderscheid, en nog zowat. Ik weet echt niet meer aan te geven wanneer precies, en of dat op maar een, of op meerdere van de computers waarop ik wel eens werk het geval was. Ik suf altijd met IE. De laatste dagen in elk geval niets vreemds meer gesignaleerd. Ik weet iet wardoor het veroorzaakt werd, en ik weet ook niet waardoor het weer is verdwenen. :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Ik suf altijd met IE.
Freudiaanse verspreking? :roll:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Jan van de Velde schreef:Ik suf altijd met IE.
Freudiaanse verspreking? :P


Ik denk niet dat dit een verspreking was :roll:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

8) Zo te zien heb ik in dat stukje wel meer toetsjes overgeslagen. Eerder een Freudiaanse verschrijving misschien 8) Ik heb jaaaaarenlang volgehouden te werken met Lotus 123, veel beter dan excel in die tijd, en met WordPerfect, ook mijlen beter dan MS Word, totdat ik steeds vaker bestanden moest uitwisselen met vrienden, collega's etc. Converteren werd steeds moeilijker en onvollediger, totdat mijn (eigen)wijsheid uitdraaide op grote communicatieproblemen. Tenslotte heb ik mij na een lang gevecht maar neergelegd bij de hegemonie van Bill G. :roll:

Net als de belastingdienst, niet leuker, maar wel makkelijker. :P
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Google reclame, wat krijgen jullie te zien?

Het oorspronkelijke probleem van Veertje is opgelost: het bleek aan Norton Internet Security te liggen, die banners wegfiltert (en niet eens op een goede manier, want het resultaat bevatte errors, maar dat terzijde).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer