Bakje koffie helpt voor geen meter

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 421

Bakje koffie helpt voor geen meter

http://www.physorg.com/news194712919.html

Coffee consumption unrelated to alertness

June 2, 2010 Coffee consumption unrelated to alertness

(PhysOrg.com) -- The stimulatory effects of caffeine may be nothing more than an illusion according to new research, which shows there is no real benefit to be gained from the habitual morning cup of coffee.
It's all in your head.

Bakje vocht met illusie kunnen we het nu ook wel noemen. :P

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Bakje koffie helpt voor geen meter

amerikaanse slappe bak zeker
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 15

Re: Bakje koffie helpt voor geen meter

ach , illusie of niet, voor veel mensen helpt het toch.

ik vind het "ik heb sochtends koffie nodig om te functioneren" ook wat overdreven, maar ach =p

geef mij maar thee.

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Bakje koffie helpt voor geen meter

ik ben niet echt onder de indruk van dit soort onderzoeken, er zijn al meerder geweest en bij de een wordt aangegeven dat het wel werkt en bij de andere niet. Ik heb het idee dat het er ergens tussen in ligt en dat mensen gewoon behoefte hebben aan cafeïne en dit bedoelen met "ik heb koffie nodig om te functioneren".

Berichten: 91

Re: Bakje koffie helpt voor geen meter

Als het tussen je oren zit dan helpt het toch ook?

mensen worden er energieker door of het nou helpt of niet het blijft lekker als je net je nest uit bent om een bakkie te zetten=D

Berichten: 10

Re: Bakje koffie helpt voor geen meter

Hmm ja ik val nu ook echt niet van mijn stoel als ik weer zo'n bericht lees.. het werkt voor iedereen anders want elk lichaam kan er weer anders op reageren.. was toevallig geen onderzoek van een theemerk :D

Berichten: 91

Re: Bakje koffie helpt voor geen meter

Hmm ja ik val nu ook echt niet van mijn stoel als ik weer zo'n bericht lees.. het werkt voor iedereen anders want elk lichaam kan er weer anders op reageren.. was toevallig geen onderzoek van een theemerk :D
vanwaar die url?

Wat heeft dat met koffie te maken? xD

Reageer