identificatietesten

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 6

identificatietesten

Beste mensen,

Ik zit bij een vraagje!

Ik zou graag enkele identificatietesten uitvoeren op mijn gekweekte voedingsbodem.

hierdoor zou ik bijvoorbeeld dimethylparafenyleendiamine -oxalaat 1% druppelen op een objectglaasje en het eindresultaat bekomen.

Ik heb ook een test met waterstofperoxidase (H2O2) 3%, maar ik weet dat er in het labo enkel waterstofperoxidase 30% staat nu was mijn vraag hoe ik van 30% naar 3% ga.

Ik zou dit ook aan mijn laboleerkracht vragen, maar dat doe ik niet, want die is echt kwaad om het minste dat ik vraag en aangezien ik op school zit om te leren kan ik niet alles weten hé

Alvast bedankt

Re: identificatietesten

Kijk eens naar je eigen reply op do 25 november 2010 om 19:25 uur :)

Berichten: 6

Re: identificatietesten

Haha, heb het net ontdekt.

ok, maar daar ging het over de verdunning van ijs.

Hier gaat het om waterstofperoxide.

Ik had het ook al gevraagd aan mijn ex-chemieleerkracht en die heeft het me gelukkig ook nogmaals eens uitgelegd.

Het gaat er dus om dat ik elke keer als ik in het labo een verdunning moet maken, niet snap hoe ik dat ook al weer moet.

Ofcours ik ben chemielevel 1, maar dit zou basis moeten zijn die ik niet onder de knie krijg :)

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: identificatietesten

Een leraar die kwaad wordt als je een vraag stelt zou ik toch laten kennis maken met de onderwijsinspectie.. hij zal dan wellicht op zoek moeten naar ander werk.

Reageer