atomen bestaan uit ruimteschepen

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 3

atomen bestaan uit ruimteschepen

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.

Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.

Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.

http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html

http://www.vrijeforums.com/

hartelijke groeten van harriechristus

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Marjanne: Topic verplaatst naar het Forum waar dit thuishoort. Geen garantie dat een andere mod dit niet sluit!</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Wat is het bewijs voor deze uitspraken? En ja, degene die iets claimt; bij die persoon ligt de bewijslast.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Hier ga ik vast opmerkingen over krijgen...

[opmerking op persoonlijke titel]

Och, weer een relifundi die een grond voor zijn geroeptoeter lijkt te vinden.

Zal ik eens een tip even? Omdat de wetenschap niet in deze zin te rijmen valt met het boek waar je geloof op is gebaseerd, wil niet zeggen dat je idiote antwoorden moet verzinnen om een afgeleide koppeling te vinden.

[/opmerking op persoonlijke titel]

... maar dit slaat echt nergens op.

Doe je ogen eens open. Leer wat wetenschap is, en vooral hoe dat anders is dan dat andere.

8-)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 3

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Wat is het bewijs voor deze uitspraken? En ja, degene die iets claimt; bij die persoon ligt de bewijslast.
Ik kan mijn atoomtheorie zeer goed filosofisch beredeneren.

Hier is een begin daarvan:

WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN?

Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, dwz dat gebeurt niet door toeval, maar door de super-intelligentie van de microwezens.



.......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens.

Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat.

Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan.

De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.

Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.

http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html

http://www.vrijeforums.com/

hartelijke groeten van harriechristus

Berichten: 3

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Beryllium schreef:Hier ga ik vast opmerkingen over krijgen...

[opmerking op persoonlijke titel]

Och, weer een relifundi die een grond voor zijn geroeptoeter lijkt te vinden.

Zal ik eens een tip even? Omdat de wetenschap niet in deze zin te rijmen valt met het boek waar je geloof op is gebaseerd, wil niet zeggen dat je idiote antwoorden moet verzinnen om een afgeleide koppeling te vinden.

[/opmerking op persoonlijke titel]

... maar dit slaat echt nergens op.

Doe je ogen eens open. Leer wat wetenschap is, en vooral hoe dat anders is dan dat andere.

8-)
Verdiep je ook eens in filosofie:

DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN

1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt.

En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was.

2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd.

3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen.

Dat wordt dan maar met toeval "verklaard”.

4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan.

5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt.

(Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn)

Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren.

Namelijk door de hele boel om te keren: het heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos.

Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dwz de evolutie is in wezen emanatie, dwz het lagere komt uit het hogere voort.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Waarom zou er iets voor de oerknal moeten zijn?

De wetenschap kan nog niet verklaren waarom er atomen zijn, verdiep je echter eens in de quantummechanica en je zult zien dat er al genoeg plausibele ideeën zijn, die getoetst worden met allerhande deeltjesversnellers. Denk aan de LHC, die driftig op zoek is naar het subatomaire deeltje dat massa geeft: het Higgs-boson.

Dat er leven ontstond is zeker toeval. Maar er waren natuurlijk wel de middelen aanwezig om het te laten ontstaan: een reductieve atmosfeer gevuld met ammoniak, methaan en koolstofdioxide, daar bliksem doorheen jagen en je hebt grote kans er aminozuren aan te treffen. Wacht je maar lang genoeg, dan ontstaan er complexere aminozuren, enz. Er zijn complete studies naar deze experimenten gedaan.

Onze "geest" zoals jij zelfbewustzijn noemt, bestaat uit niets meer dan chemische reacties. Soms zijn de stappen voor onze daadwerkelijke uitvoer al voor 7 seconden aan de gang. Daarom duurt het ook een tijd voor we ons gedachtenpatroon aanpassen aan iets onverwachts, en is een van de redenen waarom de mens goed is in patroonherkenning.

Mensen zochten en zoeken altijd een verklaring waarom iets gebeurt en een manier om controle uit te kunnen oefenen op anderen. Tadaa, zie de ingrediënten nodig om een religie te starten. Mensen dingen uitleggen zonder iets uit te leggen, en er meteen een hoop egocentrische regels aanhangen.

Berichten: 14

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Geloof is voor domme mensen.

(afgezien van de mensen die er alleen steun uit putten)

Deze mening kan wat stof doen opwaaien, maar het is MIJN mening.

Het geloof is er puur en alleen om (in die tijd) onverklaarbare natuurverschijnselen te verklaren.

En, het leuke voor deze meneer is dat hij niks hoeft te motiveren, omdat wat hij verkondigt een geloof is.

Ik kan van alles wauwelen, en het een geloof noemen. zo snoer ik iedereen de mond.

desalniettemin lijkt mij dit eerder het resultaat van hallucinogene chemicalien dan van gezond verstand.

Er is nooit "niets" geweest.

Materie hoeft volgens mij niet uit materie te ontstaan.

volgens de formule E=M*C kwadraat kan materie uit energie ontstaan, en vice versa.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Do not feed the trolls...

De OP heeft zijn medicatie gewoon vergeten in te nemen.

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Do not feed the trolls...

Verder commentaar is overbodig als je bovenstaande regel begrijpt.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: atomen bestaan uit ruimteschepen

Omdat de wetenschap niet verklaart wat er vóór de oerknal was, is het niet bestaand?

Overigens...
2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd.
Daar is zeker wel bewijs voor.
3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen.

Dat wordt dan maar met toeval "verklaard”.
Ten eerste bedoel je levensloos en niet dood, ten tweede is dit verschijnsel al verklaard en zelfs op kleine schaal negedaan.
4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan.
Dat is meer een probleem van het feit dat 'geest' een onwetenschappelijk begrip is, verzonnen door domme mensen die niet beter weten.
5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt.
Ik kan dat prima verklaren. Echter, dat is nou iets wat je iemand als jij niet aan de neus kan hangen.

En verder wat Labstuff zei: don't feed the trolls.

Of in ieder geval niet méér. Ik zet hier een slotje op, onzinnige discussie, zeker omdat er al een topic is dat gaat over Geloof en Wetenschap. Daar is alles al gezegd (en van beduidend hoger niveau dan Harriechristus hier doet).

Topic gesloten
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gesloten