[Folding] Proces start niet

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Berichten: 118

[Folding] Proces start niet

Hey

Ik heb al meegedaan met Folding. Laatste keer dat ik folde was terug in 2010, ergens rond april. Ik dacht, laat ik hiermee herbeginnen, toch?

Toen ik het in 2010 installeerde, ging het praktisch vanzelf. Na m'n installatie nu - geen problemen, dit installeert zichzelf nog altijd ;) - moest ik wel even wennen aan het nieuwe uiterlijk. Na even rond te kijken vond ik de View-modus. Dit geeft me een overzicht van de wereldkaart. Onderaan staat:

Connection: Waiting

Protein: Loading

Nu op zich is dat geen probleem, tenzij er al niets gebeurd is in het voorbije half-uurtje.

Dus, iemand een idee?

Alvast bedankt
A scientist can only generalise with reliable certainty if he has enough statistical information.

Gebruikersavatar
Berichten: 284

Re: [Folding] Proces start niet

Ik heb zelf geen ervaring met Folding@Home, ik Boinc alleen maar, ik weet wel bij dit soort programma's dat het ff kan duren al wil het op gang komen, het zijn programma's van de lange adem,dus mischien wat geduld hebben.
Een rondje om de maan lijkt mij ook wel leuk :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.264

Re: [Folding] Proces start niet

Inferno schreef: wo 18 apr 2012, 21:56
Connection: Waiting

Protein: Loading
Draait dat ding nu al trouwens?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 74

Re: [Folding] Proces start niet

Heb je een log? Met log erbij is het makkelijker te bepalen wat het probleem zou kunnen zijn. Het log word opgeslagen in het bestand FAHlog.txt in de directory waar je folding@home hebt geïnstalleerd.
Het begrip God is synoniem aan het begrip realiteit.

Berichten: 118

Re: [Folding] Proces start niet

Yeh na even na te kijken, heb ik gevonden dat ik dit manueel moest starten in preferences. Voordien starte het automatisch als ik het programma opstartte, vandaar dus het probleem. Inmiddels ben ik reeds aan het folden ;)
A scientist can only generalise with reliable certainty if he has enough statistical information.

Reageer