Python Programmeertaak

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 6

Python Programmeertaak

Hey,

We hebben net een taak gekregen die we mondeling moeten verdedigen op het examen in Juni. Aangezien de examens snel dichterbij komen en ik een beginnende gebruiker ben, vraag ik jullie hulp ivm een python programmeertaak.

Zou er iemand mij gewoon al op weg kunnen helpen zodat ik dan zelf verder kan?

Mvg,

Pythonnoob

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Python Programmeertaak

Ik zie in je bijlage alleen een opgave, en geen code die je zelf al hebt geschreven. Bovendien is die opdracht duidelijk in stapjes opgebouwd. Wetenschapsforum is geen huiswerkmachine.

Je zal moeten aangeven welk stukje je zelf niet geklaard krijgt en dan willen we je wél verder helpen. Gewoon een opdracht op een forum plaatsen is echter niet de manier.
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Berichten: 6

Re: Python Programmeertaak

Je hebt gelijk, ik wil ook helemaal niet dat jullie mijn taak maken. Ik heb inmiddels al wat geprobeerd en ik geraak al aardig op weg. Moest ik in de toekomst nog ergens vastzitten zal ik dat stukje code hier plaatsen en niet de opdracht.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.609

Re: Python Programmeertaak

Je post best de opdracht (letterlijk zoals je ze gekregen hebt) en dan wat al geprobeerd hebt. Op die manier kan je het makkelijkst geholpen worden.

Alvast veel succes :)

Berichten: 6

Re: Python Programmeertaak

Ik begin het steeds meer onder de knie te krijgen en begin het stiekem zelfs leuk te vinden :D

Ik denk dat het starten van dit topic eerder een paniekreactie was. Bedankt voor de bereidwilligheid om te helpen!

Reageer