[engels] west side story

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 421

west side story

Kan iemand mij helpen door te kijken of ik het juiste verhaal vertel, aub?

The sharks and the jets. Maria (sister of bernardo, leader of the sharks) and Tony (member of the jets) fall in love. Because of the hate between the two groups their love is not possible. When there is a fight between the two leaders (bernardo and riff), maria asks tony to stop the fighting. But it is to late and bernardo killed riff. Tony is very mad and kills bernardo. The sharks are furious about tony, so maria asks her sister for help

kan er mij nu iemand helpen met het vervolg (verwijs me niet door naar wiki aub (veel te moeilijk)

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: west side story

Iemand die hier een handje kan toesteken?
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.455

Re: west side story

moet je een film bespreken die je niet gezien hebt?
This is weird as hell. I approve.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: west side story

Dat is inderdaad het begin van het verhaal van West Side Story, maar het is een verhaal met lagen, gebaseerd op Romeo en Julia. Het gaat niet alleen om rivaliserende bendes, maar ook nog om het feit dat Maria afkomstig is uit Puerto Rico. De beste manier om het verhaal af te kunnen maken is gewoon de film te bekijken.

Zoals al boven dit forum wordt aangegeven is dit geen antwoordmachine. Er wordt wel verwacht dat je tenminste zelf ook iets hebt gedaan.
Contra principia negantem disputari non potest.

Berichten: 421

Re: west side story

Het is absoluut niet omdat ik een film of boek moest lezen... we moesten gewoon het verhaal kunnen bespreken (zonder voorbereiding in de klas)... Ik vond gewoon het verhaal op wikipedia bijzonder ingewikkeld en ik raakte in de war... :P

Reageer