MP3 speler

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

MP3 speler

Vandaag ben ik tot de vervelende ontdekking gekomen dat mijn MP3 speler het na ruim 3 jaar trouw en intensief gebruik de pijp aan Maarten gegeven.

Hebben jullie nog aanradertjes wat MP3 spelers betrefd. Ik zoek eigenlijk een MP3 speler die bij mij past. In 1 woord prettig gestoord oftewel Apart (met hoofdletter 'A')
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: MP3 speler

Tja, dat hangt er vanaf wat je wilt qua prijs en specificaties. Wil je er eentje die films kan spelen en allerlei toeters en bellen heeft? Of wil je een simpele van 256mb voor 30 euri? Of een mooie Ipod van 20gb, maar wel 250 euro?
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: MP3 speler

Idd, maar ik zou zeggen vooralleer je de i-pod kudde volgt ga zeker eens bij phillips en creative kijken! Ze hebben heel mooie mp3-spelers te bieden die gelijkwaardig zijn aan een i-pod maar toch goedkoper zijn :wink:

Berichten: 198

Re: MP3 speler

Op 1 okt 2005 heb ik een Apple I-Pod Photo 60 GB en een nieuwe versie van Griffin I-talk samen gekocht. Ik gebruik ze voor mijn hoorcollege opnemen. Maar tot nu toe ben ik hem niet tevreden! Want het opnemensgeluidskwaliteit is zeer slecht! Er kan ik echt bijna niets horen!

Vanaf die tijd raad ik niemand aan om een Apple I-Pod Photo of Video (iemand met hem gebruikt voor hun/haar hoorcollege opnemen) te kopen!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: MP3 speler

Ik zit zowiezo niet op een I-pod te wachten. Richtbedrag licht ongeveer tussen de 100-150 euro.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: MP3 speler

Een overzicht:

http://www.mp3man.nl/productkiezen/?sort=p...=d&pricerange=2

Ik had er eentje van creative en was er heel tevreden over!
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: MP3 speler

Ik heb mp3 op m'n gsm, dat lijkt me gewoon het handigste, niet 10 verschillende toestellen meesleuren als het met 1tje ook kan :roll:

Reageer