minecraft

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 33

minecraft

ik weet niet of ik dit onderwerp goed plaats maar:

ik heb het spel minecraft gekocht en nu zou ik het leuk vinden om een paar mods te downloaden maar als je naar die youtube filmpjes kijkt waar het uitgelegd wordt dan snap ik er nog niks van (ik zelf ben niet zo goed in het downloaden van dingen) zou iemand mij kunnen helpen?

(ik hoop dat dit een gepast onderwerp is voor wetenschaps forum, anders vraag ik het wel ergens anders, vind ik niet zo erg)
Rideas dum vivis, nam vivis dum rides

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: minecraft

Op het forum van Minecraft kan je heel wat mods downloaden. Kan je eens een link naar het Youtube videootje plaatsen? Eens zien wat ze daar te vertellen hebben.
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Berichten: 9

Re: minecraft

is minecraft wetenschap?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Berichten: 33

Re: minecraft

werken die mods die je op minecraft forum download ook op een mac? want ik heb zo'n mac
Rideas dum vivis, nam vivis dum rides

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: minecraft

thomasr schreef: ma 25 jun 2012, 09:48
is minecraft wetenschap?
Ach dit is het café. Hier kunnen al eens wat andere zaken besproken worden.
kapaski schreef: ma 25 jun 2012, 09:48
werken die mods die je op minecraft forum download ook op een mac? want ik heb zo'n mac
Mods inbrengen op een MAC is mogelijk maar misschien wel moeilijker. Je hebt er in elk geval programmaatjes voor nodig. Zo heb je nood aan een programma dat je .jar file kan editten (zo'n programma vind je hier, al werkt het kennelijk niet overal even goed).

Na het doorlopen van de handleiding kan dit je misschien ook verder helpen.

In elk geval is het aangewezen een backup te maken van je bestanden, en bovenal: weet wat je doet!
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Reageer