[enquête] BlackBerry gebruikers over iPhone en andersom

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

[enquête] BlackBerry gebruikers over iPhone en andersom

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:



Titel: BlackBerry gebruikers over iPhone en andersom

Aanleiding van de enquête: (Afstudeer)scriptie

Doelgroep: BlackBerry gebruikers en iPhone gebruikers

Verwachte tijdsduur voor invullen: 8 minuten

Sluitingsdatum voor deze enquête: 15-08-2012

Wanneer worden de resultaten verwacht: 20-08-2012

Volg hier de link naar de enquête



Toelichting

Lieve mensen,

Ik ben bezig met verzamelen van respondenten voor mijn Master-scriptie voor de master Marketing aan de Universiteit van Amsterdam. Voor mijn onderzoek heb ik heel veel respondenten nodig die een iPhone of BlackBerry bezitten. In mijn directe omgeving kan ik helaas niet genoeg gebruikers van deze merken vinden. Ik zou daarom heel graag jullie hulp willen inschakelen om aan voldoende respondenten te komen (in totaal 200 ongeveer). Het gaat om de volgende vragenlijsten:

Voor BlackBerry gebruikers, graag de volgende vragenlijst invullen:

https://uvacommscience.qualtrics.com/SE ... njv4rZyg3H

Voor iPhone gebruikers, graag de volgende vragenlijst invullen:

https://uvacommscience.qualtrics.com/SE ... VCF66scl0h

Het invullen duurt max. 5 tot 10 minuutjes, en de vragen zijn in het Engels!

Ik vul met alle plezier (als tegenprestatie) jullie enquêtes in!

Groet,

Heleen

Berichten: 306

Re: [enquête] BlackBerry gebruikers over iPhone en andersom

Mijn Iphone heeft het gisteren voor de tweede keer in een half jaar opgegeven en moet alweer naar de fabriek, waarschijnlijk krijg ik WEER een nieuw toestel.

dus ik ga deze enquette met alle plezier invullen.

edit:

ik heb hem ingevuld, en wil even aangeven dat de het volgens mij niet zozeer draait om de gebruikers van de iphone/blackberry, maar meer over de opvattingen die een ieder heeft over gebruikers van de iphone/blackberry.

Oftewel: Misschien kan wel iedereen deze enquete invullen. En niet zozeer alleen de iphone/blackberry gebruikers. Dat zou een wellicht nog meer respondenten opleveren.

Maar ik weet natuurlijk niet precies wat je onderzoeksinrichting is, of wat je exact wil onderzoeken, dus vergeef het me als ik ernaast zit

Berichten: 289

Re: [enquête] BlackBerry gebruikers over iPhone en andersom

Oftewel: Misschien kan wel iedereen deze enquete invullen. En niet zozeer alleen de iphone/blackberry gebruikers. (...) vergeef het me als ik ernaast zit


Er staat in bovenstaand bericht tot drie keer toe dat het alleen voor iphone en blackberry gebruikers is, je kan er dus veilig vanuit gaan dat je er inderdaad naast zit.

Berichten: 2

Re: [enquête] BlackBerry gebruikers over iPhone en andersom

Beste Onwetend,

Veel dank voor het invullen van de enquete! Je hebt inderdaad gelijk dat het gaat om opvattingen over iPhone/BB gebruikers.

In eerste instantie is het inderdaad de bedoeling dat bezitters van het toestel de vragenlijst invullen. Maar misschien blijkt wel dat dit niet het geval hoeft te zijn, en kan een vervolgonderzoek daar oplossing aan bieden. De vragenlijsten zijn nog actief, dus ik wil hier op dit moment nog niet te diep op ingaan (ik wil niet beinvloeden).

Ik zal de link naar mijn scriptie online zetten zodra deze af is!

Reageer