Studiecombinatie van sociologie, criminologie en psychologie?

Reageer
Berichten: 5

Studiecombinatie van sociologie, criminologie en psychologie?

Hallo allemaal,

Na twee en een half jaar universiteit heb ik afgelopen februari de overstap naar hbo gemaakt.

Ik heb ontzettend lang moeten nadenken, het voelde als een stapje terug (no offence), maar ik heb bewust gekozen voor meer praktijk omdat ik dacht op die manier mijn doel beter te kunnen bereiken. Nu, iets langer dan een half jaar verder, denk ik er over om weer te switchen. Het niveau valt me tegen en ik mis de uitdaging van het leren en de verdieping. Ik weet precies wat ik later wil gaan doen, dit maakt het wel lastiger want ik moet het gevoel hebben dat ik nuttig bezig ben tijdens mijn studie, dat ik er echt wat aan ga hebben. Natuurlijk heb je altijd mindere vakken, dat is ook prima, maar over het algemeen moet ik het gevoel hebben dat het wat toevoegt voor later (als ik groot ben :D )!

Mijn ideale studie is een combinatie van sociologie, criminologie en psychologie. Maar vind die maar eens (hier in Nederland).

Graag tips, adviezen, ideeën, ervaringen :)

Het feit dat ik twijfel over mijn studie zegt veel en het draagt ook niet bij aan mijn motivatie :(

Dank je wel alvast!

Groetjes

Berichten: 5

Re: Studiecombinatie van sociologie, criminologie en psychologie?

Ik heb zelf de oplossing gevonden!

Toch bedankt voor het meedenken :)

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Studiecombinatie van sociologie, criminologie en psychologie?

Topics sluiten of verwijderen doen we niet zomaar :) . Wat is het geworden? Kan steeds nuttig zijn voor iemand anders in de toekomst (en ik vraag het me gewoon af ;) ).
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Reageer