[overig] Praktische Opdracht M&O (Eigen Bedrijf)

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Praktische Opdracht M&O (Eigen Bedrijf)

Ik heb een Praktische Opdracht van mijn leraar M&O gekregen waarin ik mijn eigen bedrijf moet starten.

Over de uitwerking maak ik mij voor het grootste deel niet zo heel veel zorgen, want een vriendin van mij heeft hier vorig jaar een 9,0 voor gehaald. Er zat alleen een fout in de balans.

Maar ik wil natuurlijk een ander bedrijf, waar andere aspecten aan bod komen. De leraar heeft verteld dat als je de basisuitwerking helemaal goed heb, je ongeveer een 6,5 krijgt en je juíst extra punten pakt op originaliteit en extra's.

Mijn vraag:

Wie heeft er een leuk, orgineel en uitdagend idee voor een bedrijf en/ of suggesties voor de extra's die je in een bedrijf kan verwerken?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Praktische Opdracht M&O (Eigen Bedrijf)

Opmerking moderator

Iemand die hier een handje kan toesteken?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Praktische Opdracht M&O (Eigen Bedrijf)

- een webshop

- een lokaal energiebedrijf met eigen windturbines (dit is een moeilijke!)

- een vliegtuigmaatschappij (of exotisch: eentje waarmee je ruimtereizen kunt maken)

- een energiebesparingsadviesbureau waarbij je betaald krijgt aan de hand van de hoeveelheid energie die je bespaart.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Reageer