Mysterieus symbool

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.525

Mysterieus symbool

In de "Mijn inhoud" lijst zijn sommige berichten voorzien van een geheimzinnig symbool. Wat betekent dat?


Screenshot20121024a.png
Screenshot20121024a.png (12.71 KiB) 1208 keer bekeken

Berichten: 12.262

Re: Mysterieus symbool

Het ding heet icon_tag , maar wat het precies doet? geen idee eigenlijk :)
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Mysterieus symbool

Het is naar alle waarschijnlijkheid een bug in Invision Power Board (onze forumsoftware). Volgens deze niet-officiële topic komt er een tag tevoorschijn wanneer een topic verplaatst wordt. Is dit mogelijk ook het geval bij de genoemde topics?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.525

Re: Mysterieus symbool

Ik heb die topics niet verplaatst.

Overigens recent wel andere topics verplaatst.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.525

Re: Mysterieus symbool

Ik merk dat het gebeurt als ik de titel van een bestaand topic verander. Bij het huidige topic heb ik een punt aan de titel toegevoegd, en daardoor heeft het topic in de "Mijn inhoud" lijst een icon_tag gekregen.

Berichten: 12.262

Re: Mysterieus symbool

Hmmkay, misschien komt het naar voren als een mod een bericht verplaatst of de titel edit. Geen idee wat de logica daarachter verder is, en al helemaal niet wat het icoon nou moet laten zien. Aan de filename zou je denken dat het iets met tags te maken heeft, maar onderwerpen hebben hier geen mogelijkheid om tags toe te voegen toch?
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Mysterieus symbool

Benm schreef: vr 26 okt 2012, 02:30
Hmmkay, misschien komt het naar voren als een mod een bericht verplaatst of de titel edit.
Dat kan een mogelijkheid zijn, maar daar zouden we op moeten letten. Hoe dan ook denk ik niet dat iets dergelijks een hoge prioriteit krijgt binnen het technisch team, het stoort niet echt en wordt mogelijks opgelost bij een nieuwe forumupdate.

Geen idee wat de logica daarachter verder is, en al helemaal niet wat het icoon nou moet laten zien. Aan de filename zou je denken dat het iets met tags te maken heeft, maar onderwerpen hebben hier geen mogelijkheid om tags toe te voegen toch?
De bedoeling van tags is dat je er gemakkelijk op kan filteren en op die manier de zoekopdrachten verbeteren. Zo kan je bijvoorbeeld in het huiswerkforum op de vakprefix voor ieder topic klikken waardoor je een overzicht krijgt van alle topics die deze tag dragen.


Momenteel kan je tags toevoegen aan topics in het huiswerkforum en het rechtforum.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Berichten: 12.262

Re: Mysterieus symbool

Ah ok, maar deze thread heeft inmiddels ook een tag icoon, en staat in geen van beide secties... wunderbahr!
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Mysterieus symbool

Heel vreemd inderdaad, ik heb voor alle zekerheid een bug-tracker item aangemaakt.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Re: Mysterieus symbool

Misschien een idee om een proeftopic aan te maken en daar verder niets mee te doen, en dan zien of daar ook zo'n label aan komt te hangen?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.525

Re: Mysterieus symbool

Wat mij betreft bleek er wel een duidelijke regel te zijn: alle topics waarvan ik de titel veranderd heb kregen dat icon tag in 'Mijn Inhoud'.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Mysterieus symbool

Ik heb dat icoontje ook in een ander forum gevonden. Daar was het genaamd: "Labels"


Buiten mogelijke uitzonderingen zoals door jkien beschreven schijnt het hier ook met labels te maken te hebben.

Hier een kopie van hoe ik die "nieuwe inhoud" zie:


Afbeelding


Al degene met een label in de topic titel hebben dit icoontje.

Welke andere situaties nog geldig zijn weet ik niet (zie berichtje jkien).
Eric

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Mysterieus symbool

Dat mysterieus symbool zijn labeltjes ongeveer als dit:


http://www.kleinspul...categoryID=1080
Eric

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Mysterieus symbool

Inderdaad, maar daarmee is nog steeds niet duidelijk wat zo'n label aangeeft.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Mysterieus symbool

Een label is niets anders dan een tag, een topic prefix (zoals alle onderwerpen uit het hw-forum dragen) wordt ook aanzien als een speciaal soort tag. Vandaar dat alle onderwerpen uit het hw-forum een Afbeelding-icoontje dragen.


Via de zoekfunctie kan je zoeken op specifieke labels.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Reageer