mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

ik vind al die nieuwe kleuren mooi en zo, goed gedaan.

maar ik heb de indruk dat het forum sindsdien veel trager laad.

ik hoop dat het aan mijn computer ligt of dat het maar tijdelijk is.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

net na ik deze topic opende was het weer volledig geblokkeerd, maar tot hier toe heb ik de indruk dat het wel werkt met internet explorer en niet met firefox.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

Ik werk gewoon met Windows XP sp2 en IE 6. Zonder problemen eigenlijk. Maar ik moet nog wel ff wennen aan al die kleuren.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

nu is het weer beter, maar er zijn momenten dat het traag gaat bij mij. en ik moet ook nog wennen aan die kleuren
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

Ik heb vanochtend ook even wat traagheid geconstateerd. Echter, zoals Miels hier aangeeft wordt er op dit moment nog aan het forum gewerkt.


Ik heb trouwens de titel van dit onderwerp aangepast omdat de vraag eigenlijk vooral de traagheid betrof. :wink:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

De software van de statistieken is van de server gehaald. De database liep flink vol. Hopelijk is het forum nu sneller.

Reageer